نسل جدید امکانات پیشرفته مقابله با تهدیدات در محصولات سازمانی بیت‌دیفندر

شرکت بیت‌دیفندر به‌طور مستمر در حال بهبود راهکارهای امنیتی خود است و در همین راستا امکانات جدیدی شامل امنیت پست‌های الکترونیکی و قابلیت‌های ویژه مقابله با تهدیدات پیشرفته در حال افزوده شدن به راهکار GravityZone می‌باشد. تجهیز این راهکار به این امکانات درتاریخ‌های 29 اکتبر (7 آبان) و 5 نوامبر (14 آبان) به‌ترتیب بر روی بستر ابری (Cloud) و نسخه‌های مستقر در بستر شبکه (On-premise) صورت خواهد پذیرفت.

از جمله امکانات جدید در به‌روزرسانی پیش رو در بستر ابری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت پست‌های الکترونیک – شامل پشتیبانی از کلیه سرویس‌دهندگان پست‌های الکترونیک و همچنین محصول Office 365 می‌شود. این امکان شامل یک محافظت همه‌جانبه از تهدیدات مبتنی بر پست‌های الکترونیک شامل بدافزارها، هرزنامه‌ها، حملات فیشینگ و لینک‌های مخرب می‌شود.
  • دفاع در برابر حملات درون‌شبکه‌ای – امکانی که با شناسایی ضعف‌های امنیتی درون شبکه، سطح جدیدی از محافظت را در برابر افرادی که قصد حمله به زیرساخت سازمان و دسترسی به منابع را دارند فراهم می‌کند.
  • امکانات بازدارنده پیشرفته – امروزه تهدیدات پیچیده شامل حملات بدون فایل و حملات مبتنی بر اسکریپت بیش از پیش سازمان‌ها را در معرض خطر قرار داده است. امکان جدید Fileless Attack Defense که در نگارش ابری بسته‌های Advanced،وElite و Ultra اضافه خواهد شد کمک شایانی در مقابله با این گونه تهدیدات مخرب و فوق‌پیچیده و ناکام گذاشتن آنها خواهد کرد.
  • مقابله با بهره‌جوها – با افزوده شدن امکان Exploit Defense و غنی‌تر شدن بانک داده بهره‌جوهای جدید در راهکار، با گونه‌های نو و حتی ناشناخته بهره‌جوها پیش از اجرا مقابله خواهد شد.

برخی از قابلیت های جدید در به‌روزرسانی نسخه مستقر در سازمان Bitdefender GravityZone نیز شامل موارد زیر می‌شود:

  • دفاع در مقابل حملات شبکه‌ای – ناکام گذاشتن تهدیدات، با افزودن فناوری جدیدی جهت شناسایی آن دسته از حملات شبکه‌ای که با بهره‌گیری از تکنیک‌هایی نظیر حملات سعی‌وخطا (Brute-force) و یا روش‌های پیشرفته دیگر اقدام به رخنه در سیستم ها می‌کنند.
  • امنیت زیرساخت – با ایجاد امکان ساخت VPN Clustering ارتباط سرویس‌های مختلف بر روی بستر GravityZone را بیش از قبل امن می‌کند.
  • بررسی اشکالات به‌صورت از راه دور – امکان جمع‌آوری لاگ‌ها از روی سیستم‌های مستقر در شبکه را مستقیماً از طریق کنسول مدیریتی GravityZone فراهم می‌سازد.
  • ضدبهره‌جوی پیشرفته – موجب مجهز شدن راهکار به سه تکنیک جدید برای شناسایی تهدیدات خاص مبتنی برای بهره‌جوها شامل VBScript Generic ،Shell Code Export Address Filtering و Emerging Exploits می‌گردد.
  • مدیریت نصب اصلاحیه‌های امنیتی برروی نقاط پایانی – دیگر امکان جدیدی است که در به‌روزرسانی جدید لحاظ خواهد شد.
  • جعبه‌شنی (Sandbox) پیشرفته – ابزاری پیشرفته را برای بررسی فایل‌های آلوده و مشکوک در اختیار راهبران امنیت سازمان قرار می‌دهد.

شرکت بیت‌دیفندر در سال 2001 میلادی در کشور رومانی تاسیس شد و در زمانی اندک، به یکی از سازندگان مطرح نرم‌افزارهای ضدویروس تبدیل شد. شرکت بیت‌دیفندر سازنده یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای ضدویروس در دنیا است.

محصولات بیت‌دیفندر دارنده ده‌ها نشان از مؤسسات ارزیابی مستقل نظیر AV-Comparatives و AV-Test هستند. همچنین محصولات بیت‌دیفندر به دفعات از سوی این مؤسسات معتبر به عنوان برترین ضدویروس سال معرفی شده‌اند.

محصولات متنوع بیت‌دیفندر صدها میلیون کاربر خانگی و سازمانی را در اقصی نقاط جهان در برابر تهدیدات سایبری محافظت می‌کنند. محصولات بیت‌دیفندر توسط نمایندگان محلی این شرکت در بیش از 200 کشور دنیا توزیع و پشتیبانی می‌شوند. ضمن اینکه بیت‌دیفندر جزو معدود شرکت‌های عرضه‌کننده ضدویروس در جهان است که حضور مستقیم در بازار ایران دارد.

بسیاری از شرکت‌های عرضه کننده محصولات امنیتی از جمله F-Secure ،GData ،Qihoo ،Bullguard ،eScan و IBM از فناوری شناسایی بیت‌دیفندر بهره می‌گیرند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *