برتری مک‌آفی در آزمون ماه ژوئن AV-Test

طبق آخرین گزارش مؤسسه معروف AV-Test طی ماه‌های مه و ژوئن 2022، محصول McAfee Endpoint Security موفق به کسب نشان Top Product به‌عنوان بالاترین نشان این مؤسسه شده است.

در این گزارش، عملکرد 18 محصول امنیت نقاط پایانی بر روی سیستم Windows 10 در مقابله با تهدیدات سایبری مورد بررسی قرار گرفته است.

در آزمون‌های AV-Test، محصولات ضدبدافزار در سه بخش “حافظت” (Protection)، “کارایی” (Performance) و “قابلیت استفاده” (Usability) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. هر یک از این بخش‌ها امتیازی بین ۰ تا ۶ دارند.

در امتیازدهی بخش “حفاظت”، نحوه واکنش ضدبدافزار به هزاران بدافزارها بررسی می گردد. در قسمت “کارایی” میزان تاثیر ضدویروس بر روی سرعت سیستم در زمان‌های مختلفی همچون در هنگام نصب یا اجرای برنامه‌های معمول محاسبه می‌شود. در ارزیابی “قابلیت استفاده” نیز کیفیت و درستی هشدارها و پیام‌های ضدبدافزار بررسی می‌شود.

در آخرین آزمون AV-Test، نسخه 10.7 محصول McAfee Endpoint Security موفق به کسب امتیاز 6 [از 6] در هر سه بخش “حفاظت”، “کارایی” و “قابلیت استفاده” شده است.

لازم به ذکر است در نتیجه ادغام دو شرکت مک‌آفی اینترپرایز (McAfee Enterprise) و فایرآی (FireEye) در زمستان سال گذشته و تأسیس شرکت ترلیکس (Trellix)، اکنون مدتی است که نسخ جدید محصولات دو شرکت سابق تحت عنوان، نشان و ساختار Trellix ارائه می‌شوند. در آزمون اخیر AV-Test نیز از McAfee Endpoint Security با عنوان جدید آن، یعنی Trellix Endpoint Security یاد شده است.

مشروح گزارش AV-Test در لینک زیر قابل دریافت و مطالعه است:

https://www.av-test.org/en/antivirus/business-windows-client/windows-10/june-2022/trellix-endpoint-security-10.7-222322/

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *