ترلیکس؛ عنوان ابرشرکتی جدید متشکل از مک‌آفی اینترپرایز و فایرآی

دو شرکت امنیتی McAfee Enterprise و FireEye که در اواخر سال میلادی گذشته توسط شرکت سرمایه‌گذاری Symphony Technology Group – به اختصار STG – خریداری و در هم ادغام شدند اکنون با نام جدید Trellix فصلی نو را در دنیای امنیت رقم خواهند زد.

 

STG در اوایل سال 2021 بخش خدمات و محصولات سازمانی شرکت McAfee را به مبلغ ۴ میلیارد دلار خریداری کرد. در اواسط سال 2021 نیز، شرکت FireEye به قیمت ۱.۲ میلیارد دلار به STG فروخته شد.

 

اینک این دو غول امنیت فناوری اطلاعات تحت نام Trellix و با شعار “امنیت زندگی — فناوری امنیتی که می‌آموزد و با تکامل مستمر خود، فعالیت‌های ما را در برابر پیشرفته‌ترین تهدیدات سایبری حفظ می‌کند” بیش از 40 هزار مشتری خود در اقصی نقاط جهان را با رویکردی نو، امن نگاه خواهند داشت.

 

Trellix که به معنای تکیه گاه، ستون و چارچوب حائل برای نگهداری گیاهان و درختان و کنترل جهت رشد آنان است، با حدود 5 هزار کارمند در نقاط مختلف جهان و درآمد سالیانه 2 میلیارد دلار، یکی از بزرگترین شرکتهای حوزه امنیت در دنیا خواهد بود.

 

راهکارهای سازمانی شرکت McAfee موسوم به “از دستگاه تا ابر” (Device-to-Cloud) و ترکیب آنها با محصولات قدرتمند و اختصاصی FireEye فرصتی طلایی برای مقابله با نفوذگران و مهاجمانی است که چند سال اخیر همواره از ارائه‌دهندگان راهکارهای امنیتی یک قدم جلوتر بوده‌اند.

 

در هفته‌ها و ماه‌های آتی به تدریج شاهد بکارگیری بیشتر نام و نشان شرکت جدید در سایت‌های اینترنتی و محصولات خواهیم بود. ما در کنار شما این مسیر را پیموده و پا به دنیای جدید Trellix خواهیم گذاشت.

 

همراه با تحولات آتی، اطلاع رسانی در این زمینه ادامه خواهد داشت.

 

منابع اصلی خبر:

https://www.computing.co.uk/news/4043324/mcafee-enterprise-fireeye-merge-form-trellix
https://www.zdnet.com/article/mcafee-enterprise-and-fireeye-are-now-called-trellix/

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *