پایان یک همکاری موفق

پس از سالها فعالیت در بخش‌های مختلف، از ابتدای بهمن ماه، آقای سیدحسین محتسبی (مدیر گروه پشتیبانی) شبکه گستر را ترک می کنند تا با تمرکز بر روی ایده‌های شخصی خود، تجربه کاری جدیدی را آغاز کنند.

ایشان اقدامات ماندگاری در جهت ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات دهی در بخش پشتیبانی شبکه گستر، از خود به جا می گذارند. ضمن قدردانی از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه ایشان، برای او آرزوی موفقیت‌های هر چه بیشتر در آینده داریم.

بدین ترتیب، از ابتدای بهمن ماه، گروه پشتیبانی محصولات ضدویروس به دو بخش “سرپرستی امور مشتریان” و “سرپرستی امور فنی” تقسیم می شود. “سرپرست امور مشتریان” مسئول امور اجرایی و امور خدمات پس از فروش محصولات ضدویروس خواهد بود. “سرپرست امور فنی” مسئولیت رسیدگی به محصولات، حل مسائل فنی، تهیه گزارشات فنی و اطلاع رسانی را برعهده دارد.

همکار جدید، آقای امیرحسین کریمی در سمت “سرپرست امور مشتریان” و همکار قدیمی و با سابقه، آقای محمد شریفلو در سمت “سرپرست امور فنی” مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده اند.

امید است این تغییرات، سرعت و دقت در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی و امور فنی مشتریان را هر چه بیشتر افزایش دهد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *