کارنامه یک‌ساله دیواره‌های آتش Sophos XG

XG Firewall عنوان نسل جدیدی از دیواره‌های آتش شرکت سوفوس است که نگرش نوینی را در نحوه مدیریت امنیت درگاه‌های ارتباطی، مقابله با تهدیدات و نظارت بر رویدادهای شبکه ارائه می‌دهد. در این مطلب بازخور متخصصان و ارزیابان امنیتی در سال 2018 میلادی نسبت به این محصول پیشرفته مورد بررسی قرار گرفته است.

محصول امنیت شبکه سال از نگاه نشریه CRN

در سال 2018 میلادی، XG Firewall برای دومین سال متوالی موفق به کسب نشان بهترین محصول امنیت شبکه سال از نشریه معتبر CRN شد. نشانی که به دلیل ارزیابی شدن محصولات توسط کاربران اصلی ارزش آن را دو چندان می‌کند. در این ارزیابی‌ها عوامل مختلفی نظیر کیفیت و قابلیت اعتماد، جامعیت امکانات و قابلیت‌ها، نوآوری‌های فنی، سازگاری و سهولت در یکپارچگی و توانایی به اثبات رسیده در برقراری ارتباطات جدید با مشتریان یا بهبود ارتباطات موجود ‌در امتیازدهی تاثیرگذار هستند. در بررسی سال 2018 از بیش از 3600 صاحب‌نظر نظرسنجی شد که سوفوس موفق به کسب جایگاهی بالاتر از شرکت‌هایی همچون فورتینت، پالو آلتو نت‌ورکز، سیسکو و فورس‌پوینت گردید.

نشان پنج‌ستاره و محصول “توصیه‌شده” از نگاه PC Pro

مجله معتبر PC Pro با 24 هزار مشترک متخصص فناوری اطلاعات در بررسی خود از XG Firewall تحسین کرده که مشروح آن در اینجا قابل دریافت است. این مجله این‌طور نتیجه‌گیری کرده:

“محصولی فوق‌العاده و همه‌کاره که امکانات امنیتی خود را با قابلیت‌های مدیریتی تحت ابر خود ترکیب می‌کند.”

نشان پنج‌ستاره و محصول “منتخب سردبیران” از نگاه IT Pro

سایت معروف IT Pro با بیش از 1.4 میلیون کاربر حرفه‌ای و تصمیم‌گیر در حوزه فناوری اطلاعات، XG Firewall را این‌طور ارزیابی کرده است. این سایت بررسی خود را با جملات زیر به پایان رسانده است:

“ضمن راه‌اندازی سریع و مطلوب، محصول مورد ارزیابی، ما را با امکانات جامع امنیتی تحت تاثیر قرار داد. علاوه بر یکپارچگی بی‌عیب و نقص با Sophos Central، کارایی بالا و سرویس‌های بی‌سیم 11ac موجب شد تا آن را به‌عنوان درگاه امنیتی توصیه‌شده انتخاب کنیم.”

برای هفتمین سال متوالی، “پیشگام” از نگاه گارتنر

در سال 2018، شرکت سوفوس برای هفتمین سال متوالی توانست تا با تکیه بر امکانات و قابلیت‌های محصولات خود از جمله توانایی بالای آن در شناسایی باج‌افزارها جایگاه خود را به‌عنوان یکی از شرکت‌های “پیشگام” (Leader) در محصولات UTM حفظ کند. شرکت گارتنر، یکی از معتبرترین موسسات بین‌المللی ارزیابی محصولات فناوری اطلاعات محسوب می‌شود.

کسب نتایج درخشان در جدیدترین گزارش موسسه NSS Labs

در بررسی اخیر موسسه NSS Labs، محصول XG Firewall قادر به شناسایی تمامی شیوه‌های گریز بوده و در سایر بخش‌های ارزیابی شده توسط این موسسه نیز نتایج درخشانی کسب کرده است. NSS Labs معتبرترین و شناخته‌ترین مرکز مستقل بررسی و آزمون دیواره‌های آتش است. محصولات مورد ارزیابی توسط این موسسه طی چند ماه بطور مستمر تحت دقیق‌ترین و سختگیرانه‌ترین بررسی‌ها بوده و تا حداکثر ظرفیت و توان مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *