نتایج درخشان Sophos XG Firewall در جدیدترین گزارش موسسه NSS Labs

سوفوس همواره متعهد به فراهم نمودن بهترین حفاظت، کارایی و بالاترین ارزش در صنعت امنیت فناوری اطلاعات است و آخرین بررسی محصول XG Firewall توسط موسسه NSS Labs مؤید این ادعاست.

همانطور که انتظار می‌رفت در بررسی اخیر، XG Firewall قادر به شناسایی تمامی شیوه‌های گریز بوده و در سایر بخش‌های ارزیابی شده توسط موسسه NSS Labs نیز نتایج درخشانی کسب کرده است.

NSS Labs معتبرترین و شناخته‌ترین مرکز مستقل بررسی و آزمون دیواره‌های آتش است. محصولات مورد ارزیابی توسط این موسسه طی چند ماه بطور مستمر تحت دقیق‌ترین و سختگیرانه‌ترین بررسی‌ها بوده و تا حداکثر ظرفیت و توان مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

توانایی ضدتهدیدات XG Firewall در برابر مجموعه‌ای از حملات پیشرفته واقعی و شیوه‌های گریز (Evasion Resistance) بطور کامل بررسی شده‌اند. بطور همزمان نیز قدرت شناسایی‌، میزان تشخیص‌های نادرست و عملکرد این بخش‌ها مورد رصد قرار گرفته‌اند. همچنین، بر اساس میزان هزینه به ازای هر مگابیت بر ثانیه ترافیک حفاظت شده، یک ارزیابی مفید در خصوص هزینه کل مالکیت و نگهداری (TCO) نیز توسط موسسه NSS Labs ارائه شده که می‌تواند شاخصی شفاف در دنیای واقعی برای خریداران محصولات امنیت شبکه باشد.

خلاصه نتایج کسب شده در جدیدترین بررسی XG Firewall توسط موسسه NSS Labs به‌شرح زیر است:

  • 100 درصد شناسایی شیوه‌های گریز
  • 94.82 درصد نرخ مسدودسازی بهره‌جوها (Exploit)
  • 100 درصد مقاومت در برابر حملات (Resiliency)
  • 100 درصد پایداری و قابلیت اطمینان (Stability and Reliability)
  • 6194 مگابیت بر ثانیه، نرخ انتقال (Throughput)

مشروح گزارش NSS Labs در اینجا قابل دریافت و مطالعه است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *