جمع آوری سایت های پشتیبانی قدیمی شبکه گستر

my shabakehهمانطور که در اطلاعیه های قبلی نیز اشاره شده بود، با توجه به راه اندازی سایت جدید خدمات و پشتیبانی محصولات شبکه گستر به نشانی my.shabakeh.net که بیش از یک ماه است در اختیار مشترکین قرار گرفته است، سایت های قدیمی مربوط به محصولات ضدویروس McAfee (سایت های update.shabakeh.net و support.shabakeh.net) از تاریخ 15 آبان ماه 1392 جمع آوری شده و پس از این تاریخ دیگر قابل دسترسی نخواهند بود.

کلیه مشترکین محترم جهت استفاده از خدمات پشتیبانی کلیه محصولات شرکت شبکه گستر منبعد باید به سایت خدمات و پشتیبانی جدید به نشانی my.shabakeh.net مراجعه کنند.

همچنین از تاریخ 15 آبان ماه، ارسال روزانه ایمیل های به روز رسانی (DAT) محصولات ضدویروس McAfee همچنان ادامه خواهد داشت ولی با این تفاوت که دریافت (Download) این فایل ها از طریق پیوند (link)های داخل ایمیل دیگر امکان پذیر نخواهد بود و این ایمیل صرفا جهت اطلاع از انتشار این فایل ها می باشد. مشترکین محصولات McAfee برای دریافت فایلها به سایت خدمات و پشتیبانی جدید (my.shabakeh.net) مراجعه کرده و نسبت به دریافت فایل های مورد نیاز اقدام نمایند.

لذا توضیه می گـردد مشتـرکینی کـه تا کنـون نسبت به فعـال سازی و دریافت مجوز دسترسی (Username/Password) برای سایت جدید my.shabakeh.net و سامانه پشتیبانی help.shabakeh.net اقدام نکرده اند، در اسرع وقت اقدام به اینکار نمایند. 

در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات و توضیحات بیشتر، لطفاً درخواست های خود را به نشانی info@shabakeh.net ارسال نموده و یا با بخش مدیریت سایت های شبکه گستر به شماره تلفن ۷- ۸۸۶۵۸۲۵۳ تماس حاصل نمایید.

همچون همیشه از همکاری و مساعدت شما مشتریان محترم شبکه گستر تشکر و سپاسگزاری می نماییم.

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *