my shabakeh

شبکه گستر نیازمند همکاری شماست!

my shabakehهمانطور که طی هفته های گذشته اطلاع داده شده، سایت جدیدی برای ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی محصولات شرکت شبکه گستر راه اندازی شده است و به زودی این سایت کاملاً جایگزین سایت های قدیمی تر این شرکت خواهد شد.

سایت جدید my.shabakeh.net برای ارائه خدمات نگهداری محصولات، نظیر فایل های بروز رسانی ضدویروس ها، اصلاحیه ها، نسخه های جدید نرم افزار و … می باشد.


همچنین سایت help.shabakeh.net نیز سامانه خدمات پشتیبانی یکپارچه برای تمام محصولات شرکت شبکه گستر می باشد که از طریق سایت جدید my.shabakeh.net نیز قابل دسترس است.

برای دسترسی به این دو سایت مهم، تمام مشتریان شبکه گستر باید اقدام به فعال سازی حساب کاربری (account) خود نمایند تا بتوانند از نام کاربری و رمز عبوری که انحصاراً  برای هریک از مشتریان صادر شده است، استفاده نمایند.

بدین منظور، از ابتدای هفته جاری (13 مهر ماه) ارسال یک ایمیل با عنوان ” Account Activation | فعال سازی حساب کاربری ” برای تمام مشتریان شبکه گستر آغاز شده که تا پایان هفته (18 مهر ماه) تکمیل خواهد شد.


این ایمیل حاوی پیوند (Link) برای فعال سازی حساب کاربری مشتری جهت دسترسی به سایت های my.shabakeh.net و  help.shabakeh.net می باشد.


از کلیه مشتریان گرامی درخواست می شود به محض دریافت این ایمیل مهم، با کلیک کردن بر روی دکمه ” فعال سازی” اقدام به اینکار نمایند.


بعلاوه، این ایمیل حاوی ” نام کاربری ” مشتری است که تنها پس از فعال سازی می توان از آن جهت ورود به سایت های My و Help استفاده نمود. برای دریافت رمز عبور نیز، فقط در مراجعه بار اول به هریک از این دو سایت، باید گزینه “یادآوری رمز عبور” انتخاب و پس از دریافت رمز، از آن استفاده شود.


در نتیجه بطور خلاصه، از کلیه مشتریان گرامی خواهشمندیم که برای همکاری و همیاری با شرکت شبکه گستر جهت ارتقاء کیفیت خدمات دهی محصولات، به ایمیل ارسالی این هفته ما بی تفاوت نبوده و چند مرحله زیر را در اسرع وقت انجام دهند.

1- اطمینان از دریافت ایمیل شبکه گستر با عنوان Account Activation از جمله کنترل شاخه Spam خود
2- کلیک بر روی دکمه بزرگ قرمز رنگ ” فعال سازی ” و مشاهده تأییدیه
3- مراجعه به یکی از دو سایت my.shabakeh.net و help.shabakeh.net
4- انتخاب گزینه “یادآوری رمز عبور” و انجام مراحل بعدی آن جهت دریافت رمز عبور از طریق ایمیل
5- ثبت و نگهداری مطمئن از نام کاربری و رمز عبور جهت استفاده روزمره برای دسترسی به خدمات نگهداری و پشتیبانی محصولات شبکه گستر

لازم به یادآوری و توضیح است که به زودی دو سایت قدیمی update.shabakeh.net و support.shabakeh.net جمع آوری و از دسترس خارج خواهند شد. این نکته برای مشتریان محصولات ضد ویروس McAfee دارای اهمیت بسزایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات و توضیحات بیشتر در این زمینه، لطفاً درخواست های خود را به نشانی info@shabakeh.net ارسال کنید و یا با بخش مدیریت سایت های شبکه گستر به شماره تلفن 7- 88658253 تماس حاصل نمایید.


یکبار دیگر پیشاپیش از همکاری و مساعدت تک تک مشتریان محترم شبکه گستر در همکاری و همیاری با ما، تشکر و سپاسگزاری می نماییم.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *