مصاحبه رهبر گروه نفوذگران «ناشناس»

رهبر و گرداننده اصلی گروه نفوذگران «ناشناس» (Anonymous) که نام مستعار Sabu دارد، در یک مصاحبه نادر جزئیات مختلفی از فعالیت‏های این گروه را افشا کرد.

به گفته وی، اطلاعات فراوانی که با نفوذ به سایت‎های مختلف جمع‎آوری کرده‎اند، اکنون بر روی چند سرور در کشور چین نگهداری می‎شود و به تدریج و پس از بررسی آنها، این اطلاعات را منتشر خواهند کرد.

با وجود اینکه طی ماه‎های اخیر، اعضای مختلف گروه نفوذگران “ناشناس” و گروه LulzSec دستگیر شده‎اند، ولی Sabu توانسته از چنگ مقامات انتظامی و امنیتی در کشورهای مختلف فرار کند. وی می‎گوید که از تلفن‎های Blackberry اعتباری و سایت اجتماعی Twitter برای تماس‎های خود استفاده می‎کند و قابلیت‎های این روش‎های ارتباطی جوابگوی نیازهای وی هستند.

در این مصاحبه، Sabu درباره خودش نیز اطلاعات جالبی ارائه می‎کند. وی در رشته‎های علوم اجتماعی و ادبیات انگلیسی تحصیل کرده و به چندین زبان تسلط دارد. دانش IT را نیز به طور خودآموز فرا گرفته است. طبق اطلاعاتی که تا به حال منتشر شده، Sabu یک جوان 30 ساله، اهل کشور پورتوریکو است که در شهر نیویورک آمریکا زندگی می‎کند.

Sabu از اینکه طرفداران گروه نفوذگران “ناشناس” به طور ناشیانه و از روی بی‎اطلاعی، از ابزارهای حمله و نفوذ استفاده کره و در دست مقامات پلیس گرفتار شده‎اند، ابراز تأسف کرد. در ضمن خبری درباره ساخت یک ابزار نفوذ و حمله اختصاصی توسط این گروه را که مدتی است در رسانه‏ها مطرح شده، تکذیب کرده و آن را وسیله‎ای برای فریب و شناسایی هر چه بیشتر اعضای وفادار گروه، توسط مقامات امنیتی دانست.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *