از “سامانه پشتیبانی یکپارچه” جدید شبکه‎گستر استفاده کنید

شرکت مهندسی شبکه گستر به منظور بهبود و توسعه هر چه بیشتر خدمات پشتیبانی محصولات خود، اقدام به راه‎اندازی سامانه ای مکانیزه با امکانات ارتباطی متنوع، برای پاسخگویی به مشترکین کرده است. با راه اندازی “سامانه پشتیبانی یکپارچه”، امکان پاسخگویی سریع‎تر و پیگیری دقیق‎تر و به موقع درخواست‎ها و مشکلات مشترکین فراهم شده است. خدمات این سامانه از طریق ایمیل، سایت سامانه (help.shabakeh.net)، گفتگوی زنده (Chat)، دسترسی از راه دور (Remote) و تلفن، به مشترکین شبکه گستر ارائه می شود.

از امتیازات سامانه پشتیبانی جدید، امکان رهگیری و مشاهده مراحل رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‎ها توسط درخواست کننده است. در هر لحظه از زمان، مشترک می‎تواند با ورود به این سامانه، از وضعیت رسیدگی به درخواست خود آگاه شده و آخرین پاسخ و اقدام گروه پشتیبانی شبکه گستر را مشاهده و مطالعه کند و در صورت لزوم، پاسخ خود را از طریق همین سامانه به شبکه‎گستر ارسال کند.

از دیگر مزایای استفاده از “سامانه پشتیبانی یکپارچه” می‎توان به امکان ثبت و نگهداری درخواست ها و راه حل های ارائه شده برای آنها، اشاره کرد. این امکان باعث می‎شود چنانچه مشترک با یک مورد مشابه که در گذشته نیز با آن روبرو شده، مواجه شد، قبل از تماس با شبکه گستر، با ورود به این سامانه، درخواست های قبلی خود را مشاهده کرده و راه حلی را که قبلاً برای رفع این مورد خاص دریافت کرده، مجدداً مطالعه و بدون اتلاف وقت، طبق آن اقدام نماید.

همچنین از دیگر امکانات موجود در این سامانه، وجود منابع اطلاعاتی (KnowledgeBase – KB) جهت پاسخ به درخواست ها و سئوال های رایج مشترکین است. مشترکین می‎توانند بدون ارسال درخواست و منتظر ماندن برای پاسخ، با جستجو و مطالعه این منابع، پاسخ بسیاری از سئوال های خود را پیدا کنند.

امید است تا با راه اندازی سامانه پشتیبانی یکپارچه، احتیاج به تماس های تلفنی مکرر و طولانی از بین رفته، جمع آوری اطلاعات برای بررسی دقیق تر و سریع تر مشکلات، آسان تر شده و سرعت پاسخگویی شبکه گستر نیز افزایش یابد.

مشترکین برای دسترسی به این سامانه می‎توانند به آدرس help.shabakeh.net مراجعه کرده و با درج نام کاربری و رمز عبوری که به نشانی ایمیل‎شان، ارسال شده، از امکانات این سامانه استفاده کنند. همچنین می توانند با ارسال ایمیل به نشانی help@shabakeh.net با این سامانه در تماس باشند.

چنانچه مشترکین گرامی برای ورود به سامانه و استفاده از آن با مشکلی روبرو شدند، می‎توانند با گروه پشتیبانی شبکه گستر با شماره تلفن 5-88202481 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *