ادامه فعالیت گروه نفوذگران ناشناس

فعالیت گروه نفوذگران “ناشناس” (Anonymous) در هفته گذشته نیز ادامه داشت. ابتدا سایت یک شرکت پیمانکاری که برای ارتش امریکا کار می‎کند، مورد حمله و نفوذ قرار گرفت و در پایان هفته گذشته نیز یک شرکت بین‎المللی در زمینه کشاورزی و اصلاح نژاد، هدف این گروه قرار گرفت. همچنین گروه نفوذگران “ناشناس” با انتشار اطلاعیه‎ای در مخالفت با استخراج نفت در کانادا، شرکت‎های نفتی و مالی که پروژه‎هایی را در کانادا در دست اجرا دارند، تهدید به حمله کرد.

این گروه با انتشار یک فایل حجیم 130 مگابایتی که حاوی نشانی ایمیل و رمز عبور 90 هزار پرسنل ارتش آمریکا است، مدعی شد که این اطلاعات را از سایت شرکت Booz Allen Hamilton که یک پیمانکار ارتش آمریکا است، به سرقت برده است. به گفته این گروه، برای نفوذ به سایت این شرکت فقط چهار ساعت وقت صرف شده و برای اینکار، یک صورتحساب 310 دلاری نیز روی سایت شرکت Hamilton گذاشته‎اند!

در حمله دومی که گروه نفوذگران “ناشناس” در هفته گذشته انجام دادند، یک شرکت فعال در زمینه سموم نباتی و اصلاح نژاد بذر به نام Monsantos هدف قرار گرفت که البته هیچ دلیل خاصی برای انتخاب این شرکت اعلام نشده است. در نفوذ به سایت این شرکت که به گفته یکی از اعضای گروه، از طریق درگاه باز شماره 6666 صورت گرفته، تنها اطلاعات پرسنلی کارمندان این شرکت به سرقت رفته است ولی هنوز این اطلاعات منتشر نشده است.

گروه نفوذگران “ناشناس”، با انتشار اطلاعیه‎ای، اهداف بعدی خود را شرکت‎های نفتی نظیر Canadian Oil Sands و Exxo Mobil و همچنین شرکت‎های مالی و اعتباری حامی این شرکت‎های نفتی نظیر Bank Of Scotland اعلام کرده‎اند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *