روز اصلاحیه

اصلاحیه های ماهانه، مایکروسافت این هفته منتشر می شوند

روز اصلاحیهشرکت مایکروسافت طبق برنامه ماهانه خود، سه شنبه 16 مهر ماه، اصلاحیه های امنیتی برای ماه میلادی اکتبر را منتشر خواهد کرد. به همین منظور، شرکت مایکروسافت اطلاعیه ای منتشر کرده و جزئیات اولیه این اصلاحیه ها را اعلام کرده است.

این ماه، هشت اصلاحیه امنیتی منتشر خواهد شد که چهار اصلاحیه دارای درجه اهمیت “حیاتی” (Critical) خواهند بود.

همان طور که پیش بینی می شد، شرکت مایکروسافت اصلاح و ترمیم نقطه ضعفی را که در مرورگر IE از چند هفته پیش کشف و به طور گسترده مورد سوء استفاده قرار گرفته، موکول به انتشار اصلاحیه های ماهانه کرده است.


یکی از چهار اصلاحیه حیاتی این ماه، مربوط به مرورگر IE می شود که قرار است چندین نقطه ضعف را در این مرورگر برطرف کند. به طور حتم، یکی از نقاط ضعفی که با این اصلاحیه ترمیم خواهد شد، همان نقطه ضعف چند هفته قبل است.


سه اصلاحیه حیاتی دیگر این ماه مربوط به بخش های مختلف سیستم عامل Windows خواهد بود. یکی از این سه اصلاحیه، شامل سیستم های عامل جدید Windows 8 و Windows 8.1 نیز می شود.


به غیر از چهار اصلاحیه حیاتی، مابقی اصلاحیه های ماه اکتبر دارای درجه اهمیت “مهم” هستند. این اصلاحیه های مهم نقاط ضعف مختلفی را در نرم افزار Excel، بخش های مختلف Office، نرم افزار SharePoint و SilverLight برطرف خواهند کرد.


اطلاعات بیشتر درباره اصلاحیه های امنیتی، مایکروسافت برای ماه میلادی اکتبر، پس از انتشار در روز سه شنبه 16 مهر ماه، در همین وبلاگ ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *