اصلاحیه‎های اصلاح شده مایکروسافت

طی روزهای اخیر، مایکروسافت دو اصلاحیه امنیتی که در ماه آوریل منتشر کرده بود را بازنگری و نسخه اصلاح  شده‎ای از آنها را ارائه کرد.

یکی از اصلاحیه‎ها که مربوط به نرم‎افزار Outlook 2007 بود، باعث اختلال در چاپ نامه‎ها می‎شد. حتی برخی از کاربران به مشکل عدم ارسال و دریافت نامه پس از نصب این اصلاحیه نیز اشاره کرده بودند. به همین دلیل، مایکروسافت برای چند روز، این اصلاحیه معیوب را از روی سایت برداشته و به جای آن، اطلاعیه‎ای مبنی بر تأیید این اشکال منتشر و به ارائه توضیحاتی در این زمینه اقدام کرد. اکنون اصلاحیه جدیدی برای رفع اشکال اصلاحیه اول  منتشر شده است. کاربرانی که پس از نصب اصلاحیه‎های امنیتی ماه جاری دچار این چنین اشکالاتی شده‎اند، می‎توانند نسبت به دریافت ونصب اصلاحیۀ جدید اقدام کنند.

Support.microsoft.com/hotfix/kbhotfix.aspx?kbnum=2512788

اصلاحیه معیوب دوم (شماره MS11-022) مربوط به نرم‎افزار Powerpoint 2003  بود که پس از نصب آن، برخی از فایل‎های کاربران خراب و به هم ریخته می‎شد. در صفحات Powerpoint برخی از تصاویر و متون حذف و به جای آنها، مربع‎های خالی نشان داده می‎شد. اکنون برای این اصلاحیه معیوب نیز، مایکروسافت اصلاحیه جدیدی منتشر کرده است که فعلاً باید بطور دستی نصب شود. در صورت کارساز بودن این اصلاحیه، مایکروسافت در ماه آینده، اقدام به نصب خودکار آن از طریق سرویس‎های بروزرسانی خود خواهد کرد.

Support.microsoft.com/hotfix/kbhotfix.aspx?kbnum=2543241

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *