شبکه گستر در نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت مهندسی شبکه گستر در نمایشگاه جانبی”امنیت پایدار، فناوری‎های نوین” که همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‎شود، حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، در نمایشگاه جانبی “امنیت پایدار، فناوری‎های نوین” که با حضور فعالان حوزه‎های امنیت شبکه و حفاظت الکترونیک برگزار می‎شود، شرکت مهندسی شبکه گستر با 20 سال تجربه در زمینه امنیت شبکه، به معرفی نرم‎افزارهای ضدویروس McAfee و سخت‎افزارهای چند منظوره امنیتی Astaro خواهد پرداخت.

در این بین، محصولات جدید Astaro Secure Access Point برای تامین امنیت شبکه‎های بی‎سیم و Astaro RED برای تامین امنیت یکپارچه و آسان شعب و نمایندگی‎های کوچک و پراکنده برای معرفی به عموم بازدیدکنندگان ارائه خواهند شد.

شرکت مهندسی شبکه گستر همچنین در این نمایشگاه به معرفی محصول جدید McAfee برای حفاظت از اطلاعات شرکت‎ها و سازمان‎ها با عنوان McAfee Data Loss Prevention و محصول جدید McAfee Device Control برای کنترل بر استفاده از لوازم ذخیره‎سازی قابل حمل، نظیر USB Flash و CD، خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است، شانزدهمین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 27 لغایت 30 فروردین در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی برپا خواهد بود و سالن 35 به نمایشگاه جانبی “امنیت پایدار، فناوری های نوین” اختصاص داده شده است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *