شبکه گستر نماینده رسمی Bitdefender در ایران شد

شرکت مهندسی شبـکه گستـر افتخار دارد که عرضه محصولات ضد ویروس Bitdefender را به عنوان نماینده و توزیع کننده (Distributor) رسمی در ایران، اعلام کند.

عرضه محصولات ضد ویروس Bitdefender در کنار محصولات امنیتی McAfee توسط شرکت شبکه گستر، پاسخی به شرایط و نیازهای امروزی کاربران ایرانی و مدیران شبکه است.

ضدویروس چابک تر، مدیریت آسان تر و محصولی مقرون به صرفه تر، انتظاراتی بودند که برخی کاربران و مـدیـران شبـکه های کوچک و متوسط داشتند و اکنـون بـا عـرضه محصولات ضدویروس Bitdefender، شبکه گستر به این انتظارات پاسخ داده است.

این محصول در اغلب آزمون ها، ضریب شناسایی بالایی در مقایسه با بسیاری از ضد ویروس های دیگر کسب کرده است. ابزار مدیریتی Bitdefender امکانات قوی و در عین حال آسانی را برای عملیات نصب و راهبری این ضد ویروس فراهم می کند.

محصولات ضد ویروس Bitdefender به نام کاربر ایرانی به ثبت رسیده و با لیسانس اصل و معتبر ارائه خواهد گردید. محصولات Bitdefender دارای کتابچه های راهنمای فارسی می باشند.

شرکت مهندسی شبکه گستر با بیش از 20 سال تجربه موفق در عرضه محصولات و خدمات ضدویروس در ایران، کلیه خدمات فروش، نصب، راه اندازی و پشتیبانی ضدویروس Bitdefender (نسخه شبکه) را در ایران عرضه خواهد نمود.

ارایه خدمات ضد ویروس McAfee توسط شرکت مهندسی شبکه گستر همچنان ادامه داشته و محصـولات ضـدویـروس Bitdefender مکمل سبد محصولات شبـکه گستـر است تا امکان خدمات دهی به شبکه های کامپیوتری در هر اندازه و با هر ساختاری فراهم گردد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات ضدویروس Bitdefender و خدمات شبکه گستر می توانند به سایت این شرکت به نشانی www.shabakeh.net مراجعه و یا با دفتر فروش این شرکت تماس حاصل نمایند.

شـرکت Bitdefender در سـال 2001 میـلادی در کشـور رومـانـی تـاسیس شـده و سـازنـده یـکی از سـریـع تـرین و کاراترین نرم افزارهای ضد ویروس در دنیا است. محصولات متنوع Bitdefender صدها میلیون کاربر خانگی و سازمانی را در اقصی نقاط جهان در برابر تهدیدات سایبری محافظت می کند. محصولات Bitdefender توسط نمایندگان محلی این شرکت در بیش از یکصد کشور دنیا توزیع و پشتیبانی می شود.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *