قائم‌مقام وزیر ارتباطات: فضای مجازی نیاز به انتفاضه دارد

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به جنگ نرم در فضای مجازی گفت: بدون مجاهدت نمی‌توان در این فضا فعالیت کرد و باید انتفاضه‌ای در حوزه فضای مجازی راه بیفتد.

به نقل از سایت خبری ایستنا، به گزارش مهر، مهدی اخوان بهابادی در نخستین گردهمایی مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با تاکید بر اتکا به توان داخلی و تولید محتوای دیجیتالی به عنوان تنها گزینه فعلی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان خاطر نشان کرد: درطول تاریخ همیشه حاکمان به دنبال کشورگشایی با هدف منافع اقتصادی و تسلط فرهنگی مذهبی بوده‌اند که در دهه‌های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی اطلاعات این اهداف و کشورگشایی‌ها در فضای مجازی اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه هم اکنون جنگ نرم جایگزین حمله نظامی شده است، ادامه داد: اما اهداف قدرت‌ها همچنان در راستای منافع اقتصادی و تسلط فرهنگی مذهبی است که از این منظر در داخل کشور باید حرکاتی انجام شود تا به جایی نرسیم که ایران اشغالی مانند فلسطین اشغالی را شاهد باشیم. وی گفت: در این زمینه نیازمند انتفاضه‌ای هستیم که بدون مجاهدت و مبارزه در این میدان جنگ نمی‌تواند میسر شود.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *