مدیران کسپرسکی بخوانند

چندی پیش و با توجه به حجم تبلیغات و مشکلاتی که آنتی ویروس‌های قفل شکسته برای دستگاهم ایجاد کرده بود تصمیم به خریدن یک آنتی ویروس اصلی گرفتم. با توجه به حجم تبلیغات صورت گرفته در نشریات و قیمت تقریبا مناسب تصمیم گرفتم نرم افزار کسپرسکی را انتخاب کنم.

البته راهنمایی دوستان و فروشندگان و خبرهایی که پیش از این نیز از این نرم افزار خوانده بودم بی تاثیر در تصمیمم نبود. به خصوص آنکه درجایی خوانده بودم که به دلیل استقبال ایرانی‌ها از نسخه اصلی این نرم‌افزار، پدیدآورندگانش تصمیم دارند نسخه جدید آن را به زبان فارسی نیز تجهیز کنند. خلاصه اینکه نرم افزار را تهیه و روی سیستم نصب کرده و سریال را وارد و خوشحال از داشتن یک آنتی ویروس اورجینال وارد اینترنت شدم، اما… از این سیستم بی‌نوای ما اصرار و از این آقای کسپرسکی انکار.

اصلا انگار نه انگار که تا همین چند ساعت پیش به راحتی در اینترنت کارهایمان را انجام مي‌دادیم. بعد از کلی بررسی، کاشف به عمل آمد که در حقیقت همین آنتی ویروس است که جلوی اتصال را به اینترنت گرفته است. تمام تنظیماتش را به دقت بررسی کردم. ظاهرا که مشکل خاصی وجود نداشت. فکر کردم چون هنوز به روز رسانی نشده است این مشکل به وجود آمده است. درنتیجه با هزار بدبختی و سرعت بسیار اندک ساعت‌ها در انتظار اولین به روز رسانی شدم که آن هم نتیجه ای برایم در بر نداشت.

به دنبال دفترچه و یا فایل فارسی راهنما گشتم که آن را هم نیافتم و متوجه شدم که اصلا وجود ندارد. دست از پا درازتر با شرکت توزیع‌کننده تماس گرفتم که شرکت شماره ای را برای پیگیری مشکلات فنی به من ارائه کرد. درحالی که چندین بار با شماره‌ها تماس گرفتم و پاسخی نشنیدم برای باری دیگر با شرکت توزیع‌کننده تماس گرفتم و متوجه شدم که گویا بخش فنی در تعطیلات تابستانی به سر مي‌برد و شاید چند روز آینده بتوانند پاسخ یکی از کاربران جدیدشان را بدهند. حال این سوال برایم پیش آمده است که اگر قرار باشد نرم افزارهای اصلی با این چنین نمایندگان و خدمات پس از فروشی در ایران فعالیت داشته باشند، آیا بهتر نیست کاربران از همان نرم‌افزارهای قفل شکسته استفاده کنند که حداقل توضیحاتی از آن به زبان فارسی در اینترنت وجود دارد؟

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

2 پاسخ

  1. این حرف شما اشتباه است. بسیاری از کسانی که از آنتی ویروس استفاده می کنند به دلیل عدم آگاهی از قسمت های مختلف آن دچار اشتباه می گردند. همچنین نمایندگان اصلی آن پشتیبانی بسیار خوبی دارند.

    1. کسپرسکی خود شرکتش به زور پشتیبانی میده . طرف اصلا محصول اشتباهی خریده.
      باید ی آنتی ویروس از ی شرکت معتبر خرید میکرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *