سایت ضدویروس Panda هک شد

سایت شرکت ضدویروس Panda توسط گروه نفوذگران “ناشناس” (Anonymous) در اعتراض به دستگیری تعدادی از اعضای این گروه و همکاری کارشناسان Panda در برخی از این دستگیری ها، روز چهارشنبه 17 اسفند هک شد.

طبق معمول، بر روی سایت هک شده، شعارهایی درباره قدرت گروه نفوذگران “ناشناس” و ادامه راه تا پیروزی در رسیدن به هدف نهایی، درج شده بود. همچنین رمزهای دسترسی برخی از پرسنل شرکت Panda به سایت این شرکت، بر روی صفحه اصلی و دستکاری شده سایت منتشر شده بود.

شرکت ضدویروس Panda اوایل امسال در دستگیری 25 نفر از اعضای گروه نفوذگران “ناشناس” و گروه منحل شده LulzSec همکاری موثری با مقامات انتظامی و قضایی در چند کشور مختلف داشت.

خرابکاری سایت شرکت Panda کمتر از 24 ساعت بعد از اعلام خبر دستگیری 5 عضو مهم و فعال این دو گروه نفوذگر در انگلیس و آمریکا، صورت گرفت. این دستگیری ها به دنبال همکاری یکی از اعضای اصلی گروه LulzSec که در بین 25 متهم دستگیر شده در اوایل امسال بود، انجام می شود.

شرکت Panda در اطلاعیه ای مدعی شده که سایت مورد حمله و نفوذ تنها یک سایت بازاریابی و تبلیغاتی این شرکت بوده و صدمه ای به سایت اصلی وارد نشده است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *