اصلاحیه های جدید: مایکروسافت و بقیه

طبق اعلام شرکت مایکروسافت، سه شنبه این هفته (17 شهریور) اصلاحیه های امنیتی ماهانه این شرکت منتشر خواهد شد. این ماه، پنج اصلاحیه با درجه اهمیت “حیاتی” ارائه خواهد شد و برای همه سیستم های عامل Windows کاربرد خواهند داشت.
شرکت Adobe هم اعلام کرد که اصلاحیه های امنیتی فصلی خود را، این دفعه با یک ماه تأخیر عرضه خواهد کرد. شرکت Oracle نیز اعلام کرده که به علت حضور بسیاری از کاربران در کنفرانس OpenWorld اصلاحیه های امنیتی فصلی خود را با چند روز تأخیر عرضه خواهد کرد.
همچنین شرکت Skype برای مبارزه با هرزنامه ها و یک برنامه جاسوس افزار که بطور گسترده در سیستم تلفن Skype منتشر شده و قادر است مکالمات را شنود و ضبط کند، نسخه جدیدی از نرم افزار خود را منتشر کرد.
شرکت Apple نیز با تأیید اینکه در سیستم عامل جدید Snow Leopard از نسخه قدیمی و آسیب پذیر Java استفاده کرده است، اقدام به انتشار اصلاحیه ای جهت ارتقاء Java کرد. به علت عجله شرکت Apple در عرضه سیستم عامل جدید خود، پیش از سیستم عامل جدید Win 7 مایکروسافت به بازار، این سیستم عامل دارای ایرادات متعددی است که یک به یک ظاهر می شوند. هفته قبل از ضعف امنیتی سیستم عامل Snow Leopard صحبت کردیم و این هفته از استفاده Java آسیب پذیر.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *