Engine جدید مک آفی منتشر شد

از ابتدای ماه جاری میلادی (سپتامبر 2009) نگارش جدید 5400 فایل های اجرایی (Engine) ضدویروس مک آفی ارائه شده است. این فایل های اطلاعاتی برای تمام سیستم های عامل و بسترهایی که ضدویروس مک آفی بر روی آنها اجرا می شود، قابل استفاده هستند. تنها استثناء، سیستم عامل Novell Netware است که آخرین نگارش فایل های اجرایی آن کماکان 5300 است. از ویژگی های نگارش جدید 5400 به موارد زیر می توان اشاره کرد:
– سرعت عملکرد فایل های اجرایی (Engine) افزایش یافته و کاربران باید در موارد کمتری شاهد کندی دستگاه باشند.
– فناوری های جدیدی برای شناسایی خاص برخی از ویروس های جدید که از ترفندهای تازه ای برای آلوده سازی استفاده می کنند، به این نگارش اضافه شده است.
– روش ویروس یابی فایل های Adobe Flash) swf) بهینه و سریع تر شده است.
– پشتیبانی از فایل های Nullsoft Installer و ویروس یابی آنها، به این نگارش جدید اضافه شده است.
– در این نگارش، روشی برای کنترل دقیق یکپارچگی (Integrity) فایل های اجرایی بکار گرفته شده که امکان دستکاری در آن به صفر می رسد. البته این امکان فعلاً فقط در سیستم عامل Windows عملیاتی شده است.

نگارش جدید فایل های اجرایی (Engine) را می توانید از طریق سایت support.shabakeh.net و انتخاب منوی “نگارش های جدید” دریافت کنید. فایل های مربوط به این نگارش به شرح زیر قابل استفاده هستند:

5400eng.exe
با دریافت این فایل و اجرای آن بر روی دستگاه هایی که سیستم عامل Windows دارند، می توانید ضدویروس (های) نصب شده را به آخرین فایل های اجرایی مجهز کنید.

ePo5400eng.zip
این فایل را باید درون انباره (Repository) ابزار مدیریتی ePolicy یا Protection Pilot قرار دهید تا دستگاه های تحت مدیریت، اقدام به دریافت آن و به روز رسانی ضدویروس های نصب شده، کنند.
در حال حاضر استفاده از نگارش جدی 5400 اختیاری است. اما از ابتدای ماه میلادی اکتبر، نرم افزارهایی که از طریق اینترنت به روز می شوند، نگارش جدید فایل های اجرایی (Engine) را نیز دریافت کرده و مورد استفاده قرار خواهند داد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *