حمله دوباره گروه نفوذگران “ناشناس” به سایت سونی

گروه نفوذگران “ناشناس” (Anonymous) زمان زیادی را در سال میلادی جدید به هدر ندادند و یکبار دیگر به سایت های شرکت سونی (Sony) حمله و نفوذ کردند.

طبق اعلام یکی از سخنگوهای این گروه، سایت شرکت Sony Pictures مورد حمله و نفوذ قرار گرفته و برای ادعای خود، فیلم آن را نیز بر روی سایت YouTube منتشر کرده‏اند.

به گفته سخنگوی گروه نفوذگران “ناشناس” این حمله یک حمله بزرگ نبوده ولی با این حال شکست اقدامات امنیتی شرکت سونی را نشان می دهد. این حمله در اعتراض به حمایت شرکت سونی از لایحه جدید “حفاظت از مالکیت معنوی بر روی اینترنت” یا SOPA که در حال طرح و بررسی در دو مجلس آمریکا است، صورت گرفته است.

گروه نفوذگران “ناشناس” در سال گذشته میلادی باعث آبروریزی و مزاحمت های متعددی برای شرکت سونی شد. این گروه توانست با نفوذ به سایت بازی های اینترنتی شرکت سونی، مشخصات کاربران این سایت را به سرقت ببرد و باعث متوقف شدن این سایت برای چندین هفته متوالی شود.

این گروه نفوذگر طی روزهای گذشته، حملاتی را نیز علیه چندین سایت هواداران حرب نازی آلمان اجرا کرده و با نفوذ به برخی از آنها، مشخصات اعضای سایت ها را به دست آورنده اند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *