McAfee ePolicy الگویی برای مدیریت امنیت

طبق اعلام شرکت McAfee، 14 شرکت بین المللی دیگر، همکاری خود را با طرح Security Innovation Alliance آغاز کرده اند. براساس این طرح شرکت ها از ابزار مدیریتی McAfee ePolicy پشتیبانی کرده و محصولات خود را به نحوی طراحی و هماهنگ خواهند کرد که با این ابزار مدیریتی سازگاری کامل داشته باشند. تاکنون 80 شرکت بین المللی به این طرح پیوسته اند.
بدین ترتیب، به تدریج شاهد تبدیل شدن ePolicy به یک بستر واحد برای مجموعه گسترده ای از محصولات امنیتی خواهیم بود. در این حالت، شرکت McAfee قادر خواهد شد تا راه حل های امنیتی ارائه شده خود را هر چه سریعتر  کامل کند و از پشتیبانی و کمک شرکا خود در این راه بهره مند شود. شرکت McAfee دیگر نیازی نخواهد داشت تا در حوزه های امنیتی که تابحال فعالیت نداشته، از ابتدا شروع کند و می تواند در این موارد به محصولات امنیتی شرکای خود تکیه کند.
در همین راستا، شرکت McAfee ابزار جانبی جدیدی به نام Risk Advisor برای ابزار مدیریتی ePolicy عرضه کرده است. با استفاده از این ابزار، مدیران شبکه خواهند توانست نقاط ضعف سیستم خود را شناسایی کرده و از راه حل های موجود نیز مطلع شوند. بدین ترتیب، مدیران می توانند طبق اولویت، زمان بندی مناسب تری برای اصلاح نقاط ضعف سیستم خود انجام دهند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *