دفتر جدید پشتیبانی شبکه گستر

همزمان با افزایش تعداد مشتریان شرکت مهندسی شبکه گستر، روز به روز به تعداد همکاران بخش پشتیبانی نیز افزوده می شود.  به منظور استقرار همه این همکاران در یک محل واحد و همچنین ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان گرامی، گروه پشتیبانی شرکت شبکه گستر به محل جدیدی با امکانات بیشتر و مجهزتر منتقل شد.

در دفتر جدید گروه پشتیبانی که به طبقه سوم ساختمان دفتر مرکزی شرکت منتقل شده است، خدمات جدیدی نظیر پاسخگویی تلفنی (Call Center) با امکان پیگیری (Ticketing) به مشتریان ارائه می‎شود. همچنین با داشتن فضای بیشتر و امکانات بهتر در این دفتر، امکان برگزاری جلسات فنی و دوره‎های آموزشی نیز وجود خواهد داشت.

مشتریان محصولات McAfee می‎توانند از طریق شماره های تلفن‎ فعلی پشتیبانی 85-81 24 20 88  برای تماس با همکاران گروه پشتیبانی استفاده کنند. مشتریان محصولات Astaro و دیگر محصولات و خدمات شبکه گستر نیز باید از 14 اسفند ماه مستقیماً از طریق همین شماره های تلفن با دفتر پشتیبانی تماس حاصل نمایند.

امیدواریم تا پایان سال جاری اشکالات احتمالی برطرف شده و از ابتدای سال جدید خدمات پشتیبانی کاملی به مشتریان ارائه کنیم.

 دفتر پشتیبانی شبکه گستر برای کلیه محصولات و خدمات به نشانی: تهران 19686، خیابان شهید دستگردی (ظفر) بین خیابان آفریقا و خیابان ولیعصر، شماره 273، طبقه سوم شرقی

 تلفن  85 – 81 24 20 88

پست الکترونیکی support@shabakeh.net

سایت support.shabakeh.net

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

یک پاسخ

  1. با سلام.
    امروزه هر از گاهی دیده می شود برخی افراد بدون اطلاع یا با اطلاعات کم فنی در سایتها و وبلاگهای خود مطالبی را درج میکنند که در پاره ای موارد غیر علمی و حتی غلط می باشند. لذا تشخیص صحت اطلاعات برای عام دشوار می گردد که این امر در صورت درج منبع مطلب مرتفع می گردد.

    با تشکر
    توماج نامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *