مک آفی و Windows 7

ارائه رسمی سیستم عامل جدید شرکت مایکروسافت در 22 اکتبر 2009 (30 مهر 1388) صورت پذیرفت و پیش بینی می شود استقبال از این سیستم عامل نسبت به Windows Vista بیشتر باشد. شرکت McAfee نیز از چند هفته قبل تغییراتی در نرم افزارهای خود داده است تا بتواند این سیستم عامل جدید را کاملاً پشتیبانی کند. کاربرانی که از ضدویروس McAfee در محیط شبکه استفاده می کنند برای سازگاری کامل با سیستم عامل Windows 7 باید نگارش های زیر از محصولات McAfee را داشته باشند.

1- نرم افزار ضدویروس VirusScan Enterprise 8.7i همراه با اصلاحیه دوم (Patch 2) با دریافت اصلاحیه دوم ضدویروس مزبور و نصب آن بر روی دستگاه ها یا قرار دادن آن درون انباره (Repository) ابزار مدیریتی ePo، به روز رسانی لازم انجام خواهد شد. این اصلاحیه از سایت www.sg-update.net قابل دریافت است.

2- نرم افزار سفیر نگارش 4 (McAfee Agent 4.0) با اصلاحیه سوم (Patch 3)

این نرم افزار از سایت www.sg-update.net با داشتن رمز معتبر قابل دریافت بوده و بایستی درون انباره (Repository) ابزار مدیریتی ePolicy قرار داده شود. پس از آن فایل FramePKG.exe جدید را که بر روی سرویس دهنده ePolicy دوباره ساخته می شود برداشته و برای نصب بر روی دستگاه ها استفاده شود. نگارش کامل این اصلاحیه از سفیر برابر با 4.0.0.1494 است.

برای دانستن جزئیات مربوط به روش قرار دادن نرم افزارها در انباره ابزار مدیریتی به راهنمای فارسی این نرم افزارها که در سایت  www.sg-update.net قرار دارد، مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *