مشکلات ارتقاء به Win 7

برخی از کاربران که نتوانسته اند جلوی خود را بگیرند و فوراً دست بکار ارتقاء سیستم عامل خود شده اند، این روزها حال چندان خوشی ندارند. این کاربران که سعی داشته اند سیستم عامل کامپیوتر خود را از Vista به سیستم عامل جدید Win 7 ارتقاء دهند.

 اکنون، با راه اندازی (re-boot)های مکرر روبرو هستند و قادر به استفاده از کامپیوتر خود نیستند. طی یک هفته گذشته که از عرضه سیستم عامل جدید Win 7 به بازار می گذرد، برخی کاربران به دلایل نامشخص در هنگام ارتقاء سیستم عامل خود از Vista به Win 7 دچار مشکل شده و برنامه نصب Win 7 با نمایش پیامی، از ناموفق بودن عمل ارتقاء سیستم عامل، به کاربر خبر می دهد که سیستم عامل Vista را مجدداً جایگزین می کند. ولی در عمل چنین اتفاقی نمی افتد و در عوض کامپیوتر دائماً راه اندازی (re-boot) می شود و هیچ پایانی هم برای اینکار نیست.
شرکت مایکروسافت اعلام کرده که از موضوع مطلع است و چند احتمال برای پیش آمدن چنین مشکلی را تحت بررسی دارد. این اولین دفعه نیست که شرکت مایکروسافت در عرضه سیستم های عامل جدید دچار مشکل می شود. عرضه Service Pack 1 برای Win Vista و Service Pack 3 برای Win XP مشکلات مشابهی را به همراه داشتند.

به کاربران توصیه می شود که اگر مایل نیستید به موش آزمایشگاهی مایکروسافت تبدیل شوید، مدتی دست نگه داشته و فرصت بدهید تا طبق معمول همیشه، ایرادات و اشکالات اولیه این سیستم عامل کشف و برطرف شود.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *