اصلاحیه های ماهانه مایکروسافت این هفته منتشر می شوند

طبق اعلام شرکت مایکروسافت، سه شنبه این هفته (19 بهمن ماه) اصلاحیه های امنیتی برای ماه میلادی فوریه منتشر خواهند شد. این ماه شاهد 12 اصلاحیه امنیتی خواهیم بود که فقط سه اصلاحیه دارای درجه اهمیت “حیاتی” (Critical) هستند و مابقی تنها درجه اهمیت “مهم” (important) دارند.

ده اصلاحیه، نقاط ضعفی را در سیستم های عامل Windows برطرف خواهند کرد که یکی از این اصلاحیه ها مربوط به نرم افزار IIS نسخه های 7.0 و 7.5 در محیط Win7 و Win Server 2008 R2 می شود. دو اصلاحیه باقیمانده نیز نقطه ضعفی را در مرورگر IE و نرم افزار Visio ترمیم خواهند کرد.

نکته مهم درباره اصلاحیه های امنیتی این ماه، رسیدگی مایکروسافت به سه نقطه ضعف شناخته شده است که در مدتهاست که مورد سوء استفاده قرار گرفته اند. مایکروسافت سه اصلاحیه جداگانه برای رفع این سه ضعف منتشر خواهد کرد. یکی از این سه نقطه ضعف مهم، در مرورگر IE است و شامل تمام نسخه های این نرم افزار می شود. جزئیات این نقطه ضعف در اواخر سال گذشته میلادی بطور عمومی منتشر گردید. نقطه ضعف مهم دوم، در سیستم عامل Windows در بخش Graphic Engine Rendering است که در اوایل سال میلادی جدید وجود آن به تأیید مایکروسافت رسید. نقطه ضعف مهم سوم نیز در نرم افزار محبوب IIS مایکروسافت است.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *