بازهم اصلاحیه Adobe

شرکت Adobe مجدداً برای چندمین دفعه در طی چند هفته گذشته، اصلاحیه جدیدی برای ترمیم نقطه ضعفی در نرم افزار Download Manager خود منتشر کرد. سوءاستفاده از این نقطه ضعف می تواند امکان دریافت (Download) و نصب هرگونه نرم افزاری را بر روی کامپیوتر آسیب پذیر فراهم آورد.
نرم افزار Download Manager ابزاری است برای دریافت و نصب اصلاحیه ها و نرم افزارهای Adobe که توسط سایت Adobe ارائه شده و از این طریق بر روی کامپیوتر کاربر نصب می شوند. این ابزار باید پس از نصب اصلاحیه یا نرم افزار و راه اندازی مجدد کامپیوتر، بطور خودکار از روی کامپیوتر حذف شود.
کاربران خود می توانند کنترل کنند که آیا شاخه C:\Program files\NOS و فایل های درون آن شاخه، بر روی کامپیوترشان وجود دارد یا خیر. در صورتیکه چنین شاخه ای وجود داشته باشد، توصیه می شود با اجرای دستور services.msc در بخش Run، مطمئن شوند که سرویس get Plus(R) Helper فعال نیست.
ابزار Download Manager که اکنون بر روی سایت Adobe بکار گرفته می شود، نسخه اصلاح شده است و کاربران می توانند با استفاده از گزینه Update Now در نرم افزارهای Adobe، اصلاحیه های لازم را دریافت کنند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *