پرونده الکامپ 16 بسته شد

روز پنجشنبه 20 آبان ماه، شانزدهمین نمایشگاه الکامپ، پس از چهار روز فعالیت پر شور و هیجان به کار خود پایان داد.
امسال شرکت شبکه گستر نیز حضور پر رنگ تری داشته و با اختصاص فضایی نزدیک به 60 متر مربع، پذیرای علاقمندان و مشتریان فعلی خود بود. علاوه بر عرضه محصولات اصلی شبکه گستر، یعنی McAfee و Astaro،  سه محصول جدید Barracuda، ipoque و StreamCore نیز برای اولین بار در این نمایشگاه توسط شبکه گستر معرفی شد.

محصولات Barracuda در زمینه بهینه سازی و امنیت شبکه است. در گذشته، برخی شرکت ها، فعالیت های محدود و کوتاه مدتی بر روی این محصول داشته اند اما اکنون شبکه گستر با اتکا به پشتوانه های مطمئن، محصولات برتر Barracuda را عرضه و پشتیبانی خواهد کرد.
محصولات ipoque نیز راه حل هایی برای مدیریت پهنای باند ارائه می کنند تا مدیران شبکه نظارت و کنترل لازم را بر روی ترافیک شبکه بر اساس کاربران و برنامه های کاربردی خود داشته باشند. قابلیت های گسترده accounting در محصولات ipoque، نیز آن را به ابزاری بسیار مفید برای شرکت های سرویس دهنده اینترنت و مراکز دولتی و دانشگاهی تبدیل کرده است.
همچنین محصولات StreamCore مدیریت ترافیک ارتباطات زنده نظیر VoIP و Video و برنامه های کاربردی را بر روی شبکه های گسترده WAN فراهم می کند. این محصولات علاوه بر نظارت و کنترل ترافیک، با استفاده بهینه از منابع شبکه WAN، حداکثر ظرفیت ممکن را ایجاد می کنند.

علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این سه محصول جدید، می توانند با دفتر فروش شبکه گستر تماس بگیرند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *