این هفته اصلاحیه های جدید می آیند

روز سه شنبه 18 آبان ماه، طبق برنامه ماهانه شرکت مایکروسافت، اصلاحیه های امنیتی جدید برای ماه میلادی نوامبر منتشر خواهند شد.
طبق اعلام قبلی شرکت مایکروسافت، این ماه فقط سه اصلاحیه برای بر طرف کردن 11 نقطه ضعف، ارائه خواهد شد و تنها یک اصلاحیه دارای درجه اهمیت “حیاتی” خواهد بود. دو اصلاحیه مـربـوط به نرم افزار Office 2010 است و یـک اصـلاحیـه هـم بـه نـرم افـزار VPN مایکروسافت (Forefront Access Gateway) مربوط می شود.
طبق یک عادت چند ساله، شرکت مایکروسافت ماه های فرد میلادی را برای استراحت مدیران شبکه در نظر گرفته و تعداد بسیـار کمی اصـلاحیه منتشر می کند. بر عکس، در مـاه های زوج میلادی، اصـلاحیـه های متعددی بـرای رفع انبوهی از حفره های امنیتی ارائه می دهد. مانند ماه میلادی گذشته که شاهد 16 اصلاحیه برای 49 حفره امنیتی بودیم.
متأسفانه همانطور کـه پیش بینـی می شـد، شـرکت مایکروسافت هیچ اصلاحیه ای برای ترمیم  نقطه ضعف جدیدی که این هفته در مرورگر IE کشف شده، ارائه نکرده است. این حفره امنیتی در برخی نقاط جهان، بطور جدی مورد سوء استفاده قرار گرفته و گزارش های مختلفی در این مورد دریافت شده است. برخی کارشناسان معتقدند که به دلیل اهمیت و میزان خطر این حفره امنیتی، مایکروسافت اصلاحیه فوق العاده ای در طی یک یا دو هفته آینده منتشر خواهد کرد.
اطلاعات و توضیحات بیشتر درباره اصلاحیه های امنیتی ماه نوامبر را پس از انتشار، در خبـرنامه هفته آینده خواهید خواند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *