بوستان شبکه گستر

رویشگاه شبکه گستر: یادگار سی‌امین سال تاسیس

در شرکت شبکه گستر، ما با شعار «امنیت شما، وظیفه ما» بیش از سه دهه است که به تعهدات خود در قبال همکاران و مشتریانمان وفادار مانده‌ایم.
این وفاداری تنها در حوزه خدمات فناوری اطلاعات محدود نمی‌شود، بلکه در برگیرنده تعهد ما به مسئولیت‌های اجتماعی و حفظ محیط زیست نیز هست.
در این راستا، شبکه گستر از سال ۱۴۰۰ فعالیت‌های معناداری در زمینه کاشت نهال در «بوستان شبکه گستر» آغاز کرده‌است.
این تلاش‌ها نخستین بار در جشن سی‌امین سالگرد تاسیس شرکت، با هدف قدردانی از همکاران و مشتریانی که در این سفر ۳۰ ساله با ما همراه بوده‌اند، آغاز شد. در آن سال، با کاشت نهال‌ها در «بوستان شبکه گستر» به نام همکاران شبکه گستر، نه تنها به حفظ محیط زیست کمک کردیم بلکه آن را به عنوان نمادی از تعهد ما به مسئولیت اجتماعی و حفاظت از طبیعت پایه‌ریزی کردیم.


اکنون که در آستانه پایان سال ۱۴۰۲ قرار داریم، به عهد خود وفادار می‌مانیم و با نگاهی مشتاق به آینده، خود را متعهد می‌دانیم که نه تنها در کنار نسل فعلی، بلکه در کنار نسل‌های آینده نیز باشیم تا آرزوها و اهداف‌شان را محقق سازیم.

از مشتریان عزیزمان نیز می‌خواهیم که همچون گذشته، در کنار ما بمانند و با ارائه نظرات و پیشنهادات‌شان، به ما کمک کنند تا مسیرمان را به سوی موفقیت‌های بیشتر هموارتر کنیم.”

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *