کسب نشان Peer Insights Customers’ Choice گارتنر توسط شرکت سوفوس

فایروال سوفوس به عنوان بهترین فایروال سخت افزاری سال 2023 انتخاب شد. در طول دو سال گذشته، کاربران بر مبنای ۴۶۲ بررسی تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳، سوفوس را با امتیاز میانگین ​​۴.۷ از ۵  انتخاب کرده اند. همچنین، سوفوس تنها برندی است که در دو گروه پلتفرم‌های محافظت از نقاط پایانی سال ۲۰۲۱ و فایروال تحت شبکه سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است. علاوه بر این، فایروال سوفوس تنها برندی است که در بخش های عمومی، دولتی و آموزشی با نظر کاربران انتخاب شده است.

 

به باور سوفوس و همچنین نظرات کاربران بی طرف که توسط Gartner به صورت منظم ارزیابی شده‌اند، محافظت پیشرفته، دید گسترده و مدیریت آسان فایروال های سوفوس از عوامل موثر در انتخاب کاربران بوده است.

 

برخی از نظرات کاربران شرکت‌های بزرگ مستقل مورد تأیید Gartner Peer Insights در خصوص فایروال سوفوس شامل موارد زیر است:

نظرات مشتریان سوفوس

فهرست کامل نظرات و بارخوارد های کاربران در لینک زیر قابل مشاهده است:

https://www.gartner.com/reviews/market/network-firewalls/vendor/sophos

بهبود امنیت شبکه به کمک فایروال سوفوس

فایروال سوفوس حفاطت قدرتمند به همراه کارایی بالا حتی برای پرترافیک ترین شبکه ها را فراهم می آورد.
از جمله این موارد که در فایروال دیگری نخواهید دید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افشای ریسک‌های پنهان – فایروال‌های سوفوس ریسک‌های مخفی را از طریق انواع داشبوردها و گزارش‌های بصری و جامع بهتر از سایر رقبا افشا می‌کنند.

مسدودسازی تهدیدات ناشناخته – فایروال‌های سوفوس با بررسی‌های سریع و بهینه مبتنی بر TLS و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها حفاظتی پیشرفته که به‌سادگی هم قابل مدیریت هستند  تهدیدات ناشناخته را سریع‌تر، ساده‌تر و مؤثرتر از سایر فایروال‌ها مسدود می‌کنند.

واکنش خودکار به رخدادها – دیواره های آتش سوفوس با بکارگیری ویژگی Synchronized Security و تکیه بر قابلیت بی‌نظیر Sophos Security Heartbeat به‌صورت خودکار اطلاعات تهدید را با محصولات امنیت نقاط پایانی این شرکت که بر روی سرورها و ایستگاه‌های کاری سازمان نصب هستند همسان کرده و نسبت به آن تهدید واکنشی مؤثر نشان می‌دهند.

جهت مشاهده گزارش کامل گارتنر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://www.gartner.com/doc/reprints?id=1-2DWBLTQD&ct=230602&st=sb

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *