سوفوس؛ راهکار امنیتی شماره یک جهان از نگاه کاربران G2

در گزارش‌های بهار 2023 سایت G2، شرکت سوفوس (Sophos) موفق به کسب جایگاه برتر در پنج حوزه فایروال، امنیت نقاط پایانی، EDR،و XDR و سرویس‌های MDR شده است.

G2 یکی از مطرح‌ترین بسترهای ارزیابی محصولات فناوری اطلاعات است که در آن، رتبه‌بندی محصولات در حوزه‌های مختلف بر اساس نظرات مستقل و تأیید شده مشتریان صورت می‌پذیرد.

بر مبنای امتیاز تعلق گرفته شده به هر محصول، جایگاه آن محصول در نموداری موسوم به G2 Grid مشخص می‌شود.

برای مثال، فایروال سوفوس با کسب امتیاز 4.6 از 5، بالاتر از رقبای خود و در بخش “پیشگامان” (Leaders) نمودار G2 Grid قرار گرفته است.

سوفوس، تنها شرکتی است که علاوه بر فایروال، در حوزه‌های امنیت نقاط پایانی، EDR،وXDR و سرویس‌های MDR نیز در بخش “پیشگامان” نمودار G2 Grid قرار گرفته است.

مشروح گزارش‌های G2 در لینک‌های زیر قابل مطالعه است:

لازم به ذکر است که در ماه‌های گذشته، سوفوس با عرضه نسخه‌های جدید ثابت‌افزار (Firmware)، انبوهی از بهینه‌سازی‌ها و امکانات و ویژگی‌های جدید را در تجهیزات فایروال ساخت این شرکت لحاظ کرده است.

همچنین در اواخر سال گذشته سوفوس اقدام به رونمایی از XGS-7500/8500 به عنوان مدل‌های جدید فایروال‌های سوفوس کرد. XGS-7500 و XGS-8500، با قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته خود به نیازهای امنیتی سازمان‌های بسیار بزرگ پاسخ می‌دهند.

شرکت مهندسی شبکه گستر باسابقه‌ترین و مجهزترین ارائه‌دهنده نسل جدید دیواره‌های آتش Sophos Firewall به همراه دیگر تجهیزات جانبی در ایران است. برای دریافت مشاوره در خصوص محصولات سوفوس، از طریق شماره تلفن 42052-021 با گروه فروش شرکت مهندسی شبکه گستر، تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *