5 دلیل برای ارتقاء به Sophos Firewall v19.5

Sophos Firewall v19.5 که در ماه نوامبر 2022 منتشر شد، نسخه‌ای است که به‌شدت مورد استقبال مشتریان شرکت سوفوس قرار گرفته و تا کنون بیش از 50 هزار فایروال به آن ارتقا یافته است.
این نسخه را می توان از لحاظ افزایش کارایی، انعطاف‌پذیری بالا و سهولت در مدیریت، کاملترین نسخه ارائه‌شده از سوی سوفوس دانست.
اگر تاکنون فایروال خود را به نسخه 19.5 یا همان Sophos Firewall v19.5 ارتقاء نداده‌اید، در ادامه به پنج دلیل اصلی برای انجام هر چه سریع‌تر آن می‌پردازیم.

قابلیت‌های Sophos Firewall v19.5

  • افزایش کارایی: Sophos Firewall OS v19.5 با استفاده از قدرت پردازنده‌های قابل برنامه‌ریزی Xstream Flow در هر یک از دستگاه‌های فایروال سری XGS، افزایش سرعت ترافیک رمز شده TLS تحت عنوان Xstream FastPath و بهبود ظرفیت و عملکرد تونل‌های IPSec را ارائه می‌دهد.
  • SD-WAN قدرتمند: SFOS v19.5 دارای یک متعادل‌کننده بار SD-WAN جدید است که می‌تواند ارتقاء عملکرد و افزونگی بیشتری را روی چندین خط SD-WAN ارائه دهد. همچنین از مسیریابی پویای OSPFv3 (IPv6) پشتیبانی می‌کند.
  • در دسترس بودن بالا: بهینه‌سازی‌های متعدد در SFOS v19.5، مدیریت استقرار با دسترسی بالا را در حالت‌های Active-Active و Active-Passive، بهینه‌تر می‌کند؛ از جمله در نظارت وضعیت و پشتیبانی از اتصالات موازی.
  • ادغام با Azure AD: ثبت و مدیریت فایروال‌های سوفوس با نام کاربری و رمز ورود مشابه را برای راهبران فایروال در بستر Azure AD آسان‌تر می‌کند.
  • قابلیت جستجو در نشانی‌ها و سرویس‌ها: این ویژگی که پیش‌تر نیز در اینجا به آن پرداخته بودیم یافتن آبجکت‌های شبکه مورد نظر را آسان نموده و تعریف آبجکت‌های تکراری را کاهش می‌دهد.

در این کلیپ، به طور خلاصه تمام قابلیت‌های نسخه 19.5 Sophos Firewall مرور شده است.

نحوه ارتقاء

پس از ورود به واسط وبی فایروال، صفحه زیر را مشاهده می‌کنید. برای ارتقاء بر روی Upgrade now کلیک کنید.

اگر هنگام ورود به فایروال، صفحه بالا را نمی‌بینید، به قسمت Backup & Firmware > Firmware رفته و برای دانلود آخرین نسخه، دکمه Check for new firmware را بزنید.

به همین سادگی، همین امروز فایروال خود را ارتقا دهید!

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *