رونمایی از سایت جدید اتاق خبر شبکه گستر

شرکت مهندسی شبکه گستر همزمان با تولد 31 سالگی خود از سایت‌ جدید اتاق خبر رونمایی کرد.

هدف از بازطراحی سایت اتاق خبر به نشانی newsroom.shabakeh.net، بهبود عملکرد این سامانه اطلاع‌رسانی و تسهیل هر چه بیشتر دسترسی کاربران به آخرین اطلاعات، اخبار و مقالات امنیت فناوری اطلاعات است.

از جمله تغییرات اعمال شده در سایت جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

   – بازنگری پیشانه (Frontend) سایت به نحوی که کاربران بتوانند سریع‌تر به آنچه که می‌خواهند دست پیدا کنند.
   – خوانایی بهتر در صفحه نمایش مطلب
   – افزایش سرعت در نمایش صفحات
   – بهبود نمایش در موبایل
   – افزودن امکان نمایش AMP
   – تغییر رنگ و لوگو سایت

گفتنی است بیش از 10 نفر از مدیران و کارکنان شرکت مهندسی شبکه گستر در بخش‌های مختلف از جمله واحدهای فناوری اطلاعات و تحقیق و توسعه در اجرای این پروژه مشارکت داشته‌اند.

درباره اتاق خبر شبکه گستر

شرکت مهندسی شبکه گستر در سال 1370 تأسیس شد. شبکه گستر اولین شركت ایرانی است كه در زمینه نرم‌افزارهای ضدویروس فعالیت تخصصی و متمرکزی را آغاز كرده است.

فعالیت های اطلاع رسانی شبکه گستر هم به قبل از تولد اینترنت برمی‌گردد. خبرنامه‌هایی که در دهه‌های 70 و 80 به‌صورت کاغذی از طریق پست برای مشترکین ارسال می‌شدند و در آن‌ها به بررسی معدود ویروس‌های فعال در ایران پرداخته می‌شد.

در اواخر دهه 70 شرکت مهندسی شبکه گستر اقدام به راه‌اندازی سایت z-virus.com کرد. در سایت مذکور جدیدترین ویروس‌ها به تفصیل مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گرفتند.

با گسترش دامنه تهدیدات سایبری و افزایش چشم‌گیر ظهور انواع بدافزارها، شرکت مهندسی شبکه گستر نیز روش‌های اطلاع‌رسانی خود را گسترش داد و به تدریج سامانه‌های جدیدی را جایگزین سایت z-virus کرد تا پاسخگوی نیاز هزاران مشترک خود باشد.

اکنون، اتاق خبر شبکه گستر به نشانی newsroom.shabakeh.net یکی از قدیمی‌ترین و غنی‌ترین منابع اطلاعاتی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات به شمار می‌رود.

جدیدترین اخبار و رویدادهای حوزه امنیت فناوری اطلاعات در ایران و جهان به‌طور مستمر در سایت اتاق خبر شبکه گستر در اختیار عموم قرار می‌گیرد. در اولویت اول، مشتریان شبکه گستر به روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی در جریان این رویدادها قرار می‌گیرند.

شرکت مهندسی شبکه گستر همکاری نزدیکی نیز با مرکز راهبردی افتای ریاست جمهوری در تهیه اخبار و هشدارهای امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات دارد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *