محصولات جدید McAfee، تحولی در امنیت دستگاه های موبایل

شرکت McAfee با عرضه دو محصول جدید برای دستگاه‎های موبایل، نظیر گوشی‎های همراه هوشمند و تبلت‎ها (Tablet)، تحول بزرگی در حوزه امنیت موبایل ایجاد کرده و قابلیت‎های جدیدی را برای تامین امنیت این نوع دستگاه‎ها در اختیار کاربران قرار می‎دهد. این دو محصول جدید McAfee Mobile Security و McAfee Wave Secure نام دارند.

طبق آخرین تحقیقات، کاربران دستگاه‎های موبایل همواره نگران سه نکته هستند. اول، از دست دادن اطلاعات به دلیل گم شدن و یا سرقت دستگاه، دوم، از دست دادن خود دستگاه و سوم، از بین رفتن اطلاعات به دلیل خرابی دستگاه. دو محصول جدید McAfee پاسخی به این نیازهای کاربران است.

محصول McAfee Mobile Security برای گوشی‎های همراه هوشمند و تبلت‎ها طراحی و ساخته شده و مجموعه کاملی از امکانات امنیتی را نظیر حفاظت از اطلاعات در برابر سرقت و یا گم شدن دستگاه، محافظت در برابر انواع ویروس‎ها و دیگر بدافزارها و شناسایی سایت‎های مخرب و کلاهبرداری، فراهم می‎آورد.

فهرستی از امکانات McAfee Mobile Security:

– بایگانی و جایگزینی اطلاعات

– جلوگیری از استفاده غیرمجاز از دستگاه موبایل

– نواختن زنگ برای پیدا کردن دستگاه و یا فراری دادن سارق

– پاک کردن اطلاعات از راه دور از روی دستگاه به سرقت رفته

– محافظت در برابر بدافزارها

– شناسایی سایت‎های مخرب و کلاهبردار

– مدیریت و انجام تنظیمات بخش‎های امنیتی دستگاه

محصول McAfee WaveSecure نیز ویژه دستگاه های تبلت با سیستم عامل Android است. این محصول از امکانات Wi-Fi دستگاه موبایل برای ردیابی و یافتن دستگاه گم و یا سرقت شده، قفل کردن دستگاه برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز، پاک کردن اطلاعات از راه دور و تهیه بایگانی از راه دور، استفاده می کند.

همچنین McAfee WaveSecure می‎تواند با پخش صدای بلند در پیدا کردن دستگاه و یا فراری دادن سارق به کاربر کمک کند. کاربر می‎تواند با کمک این نرم‎افزار و با ارسال SMS به دستگاه موبایل گم شده و یا به سرقت رفته خود، یابنده دستگاه را برای بازگرداندن آن، راهنمایی کند.

به دنبال عرضه این دو محصول جدید، بسیاری از شرکت‎های تولید کننده دستگاه‎های مویل به استفاده از این محصولات McAfee در تولیدات خود، ابراز علاقه کرده‎اند. از جمله می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

– شرکت Toshiba بر روی تبلت جدید REGZA خود، نرم‎افزار McAfee WaveSecure را عرضه خواهد کرد.

– شرکت Sharp نیز محصول McAfee Mobile Security  را بر روی تبلت‎های GALAPAGOS خود گذاشته و نسخه 30 روزه آن را به رایگان عرضه خواهد کرد.

– شرکت Sony Ericsson نیز یک قرارداد همکاری با شرکت McAfee برای عرضه محصولات امنیتی این شرکت بر روی گوشی‎های همراه مدل XPERIA امضا کرد.

– شرکت NEC نیز محصول McAfee Mobile Security را بر روی دستگاه‎های جدید Life Touch (که دستگاهی بین کامپیوتر و گوشی همراه هوشمند است) به طور از پیش نصب شده، در اختیار کاربران خود خواهد گذاشت.

استفاده‎کنندگان از گوشی‎های همراه Apple iPhone نیز می‎توانند نسخه ویژه McAfee WaveSecure را برای این گوشی‎ها تهیه و استفاده کنند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *