آپدیت ادوبی

اصلاحیه‌های امنیتی ادوبی برای ماه میلادی آگوست 2022

شرکت ادوبی (.Adobe, Inc) مجموعه اصلاحیه‌های امنیتی ماه آگوست را منتشر کرد. اصلاحیه‌های مذکور، در مجموع 25 آسیب‌پذیری را در 5 محصول زیر ترمیم می‌کنند:

تعداد آسیب‌پذیری ترمیم شده این ماه ادوبی برای Adobe Acrobat and Reader برابر با 7 مورد بوده است. اهمیت 3 مورد از ضعف‌های امنیتی مذکور «حیاتی» (Critical) و 4 مورد «مهم» (Important) اعلام شده است. آسیب‌پذیری‌های «حیاتی» مذکور می‌توانند منجر به «اجرای کد» (Arbitrary code execution) شوند و مهاجم را قادر می‌سازند دستوراتی را در رایانه‌های آسیب‌پذیر اجرا کنند. در حالی که سوءاستفاده از ضعف‌‎های امنیتی «مهم» ترمیم شده در Adobe Acrobat and Reader می‌توانند منجر به «نشت حافظه» (Memory Leak) شوند.

به گزارش شرکت مهندسی شبکه گستر، با نصب به‌روزرسانی ماه آگوست، نسخه نگارش‌های جاری نرم‌افزارهای Acrobat DC و Acrobat Reader DC به 22.002.20191، نگارش‌های ۲۰۲۰ به 20.005.30381 و نگارش‌های ۲۰۱۷ آنها به 17.012.30262 تغییر خواهد کرد.

ادوبی به مشتریان خود توصیه می‌کند که در اسرع وقت اقدام به نصب به‌روزرسانی‌ها کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص مجموعه اصلاحیه‌های ماه آگوست ادوبی در لینک زیر قابل مطالعه است:

https://helpx.adobe.com/security/security-bulletin.html

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *