اعطای نشان Peer Insights Customers’ Choice به سوفوس توسط مؤسسه گارتنر

شرکت سوفوس موفق به دریافت نشان Peer Insights Customers’ Choice 2022 از مؤسسه گارتنر در بخش Network Firewalls شد.

 

این شرکت در سال میلادی گذشته نیز موفق به کسب نشان Peer Insights Customers’ Choice در حوزه Endpoint Protection Platforms شده بود.

 

گارتنر، یکی از معتبرترین مؤسسات بین‌المللی ارزیابی محصولات فناوری اطلاعات است که نشان Peer Insights Customers’ Choice را بر اساس نظرات کاربران متخصص به سازندگان برتر محصولات حوزه مورد بررسی اعطا می‌کند.

 

بر اساس گزارشی که گارتنر در بهار امسال آن را منتشر کرد در بازه‌ای 18 ماهه صدها متخصص مستقل در نظرسنجی محصولات فایروال شرکت کردند که امتیاز شرکت سوفوس از نگاه این متخصصان به طور میانگین 4.7 از 5 بوده است.

 

نصب و راه‌اندازی آسان، قابلیت‌های جامع رقابتی و یکپارچگی بالای محصولات فایروال سوفوس همراه با خدمات پشتیبانی عالی این شرکت از عوامل مؤثر در کسب این امتیاز درخشان و دریافت نشان Peer Insights Customers’ Choice بوده است.

 

 

نظر و بارخورد متخصصان در خصوص فایروال‌های سوفوس در لینک زیر قابل مطالعه است:

https://www.gartner.com/reviews/market/network-firewalls/vendor/sophos

فایروال‌های سوفوس، حفاظتی قدرتمند را همراه با کارایی بالا حتی برای پرترافیک‌ترین شبکه‌ها فراهم می‌کند. از جمله قابلیت‌های بی‌نظیر فایروال‌های سوفوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افشای ریسک‌های پنهان – فایروال‌های سوفوس ریسک‌های مخفی را از طریق انواع داشبوردها و گزارش‌های بصری و جامع بهتر از سایر رقبا افشا می‌کنند.

 

مسدودسازی تهدیدات ناشناخته – فایروال‌های سوفوس با بررسی‌های سریع و بهینه مبتنی بر TLS و مجموعه‌ای از قابلیت‌ها حفاظتی پیشرفته که به‌سادگی هم قابل مدیریت هستند  تهدیدات ناشناخته را سریع‌تر، ساده‌تر و مؤثرتر از سایر فایروال‌ها مسدود می‌کنند.

 

واکنش خودکار به رخدادها – دیواره های آتش سوفوس با بکارگیری ویژگی Synchronized Security و تکیه بر قابلیت بی‌نظیر Sophos Security Heartbeat به‌صورت خودکار اطلاعات تهدید را با محصولات امنیت نقاط پایانی این شرکت که بر روی سرورها و ایستگاه‌های کاری سازمان نصب هستند همسان کرده و نسبت به آن تهدید واکنشی مؤثر نشان می‌دهند.

 

بتازگی نیز شرکت سوفوس SFOS v19 را ارائه کرده که فایروال‌های این شرکت را مجهز به نوآوری‌ها و ویژگی‌هایی خاص و بی‌نظیر می‌کند. جزییات سیستم عامل SFOS v19 در لینک زیر در دسترس است:

 

https://newsroom.shabakeh.net/24156/xstream-fastpath-sfos-v19.html

 

کارشناسان فروش شرکت مهندسی شبکه گستر از طریق شماره 42052 – 021 آماده ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص فایروال‌های سوفوس هستند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *