به تائید Gartner رسید: McAfee DLP همچنان پیشتاز است

موسسه Gartner، یکی از معتبرترین موسسات بین المللی ارزیابی محصولات IT، شرکت McAfee را به عنوان یک شرکت برتر و پیشگام در زمینه محصولات “حفاظت از اطلاعات” یا  Data loss Prevention (یا به اختصار DLP) معرفی کرد.

براساس گزارش موسسه Gartner که 20 مرداد منتشر شد، شرکت McAfee قادر بوده تا با درک صحیحی از شرایط محیط کار و نیاز کاربران، امکانات جامعی در سه بخش شبکه، شناسایی داده ها و نقاط خروجی، در محصول DLP خود فراهم کند.

شرکت McAfee ضمن ابراز خرسندی از اینکه تلاش های مستمر یکسال گذشته، باعث شده تا کماکان به عنوان یک شرکت پیشگام و آینده نگر در ارائه محصولات DLP، معرفی شود، مطمئن است در ادامه این راه، با افزودن امکانات حفاظتی بیشتر و حفظ عملکرد آسان نرم فزار، قادر خواهد بود تا راه حل های کارآمدتری برای نیازهای امروزی کاربران، در زمینه مدیریت و حفاظت از داده های سازمانی، ارائه دهد.

همانگونه که در نمودار زیر می بینید، McAfee در کنار Symantec در جایگاه برتری نسبت به دیگر رقبا قرار دارد و هیچیک از شرکت هایی که در بازار ایران محصولاتی تحت عنوان DLP یا Data Leakage/Loss Prevention ارائه می دهند، جایگاهی در نمودار Gartner ندارند.

موسسه Gartner از طریق این نمودار منحصر به فرد، وضعیت بازار هر محصول IT و جایگاه شرکت های فعال در آن بازار را نشان می دهد. این جایگاه براساس دو محور درک بازار و قدرت پیاده سازی تعیین می شود. برای تشخیص میزان هریک از این دو متغیر، براساس نوع محصول IT تحت ارزیابی، عوامل متعددی تعریف می شود. به عنوان مثال برای تعیین میزان “درک بازار” از عواملی نظیر نوآوری، امکانات محصول و نحوه عرضه محصول استفاده می شود. برای تعیین میزان “قدرت پیاده سازی” نیز عواملی نظیر تنوع محصولات، ارائه نسخه های جدید و خدمات پشتیبانی بکار می رود.

این خبر را می توانید در نشانی زیر بر روی سایت McAfee مطالعه کنید.

www.mcafee.com/us/independent-reports/gartner-mq-content-aware-dlp-2011.aspx

همچنین از طریق این پیوند می توانید گزارش کامل موسسه Gartner را دریافت کنید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *