شوخی نیست! هکرها هم رتبه بندی می شوند

شاید باور کردنی نباشد ولی سایتی راه‎اندازی شده که نفوذگرها (Hacker) می‎توانند با اثبات مهارت و ارائه سوابق نفوذ خود به سایت‎ها، رتبه بندی شده و درجه دریافت کنند.

از قرار معلوم برای نفوذگرها هم مشکل بوده که ادعاهای واقعی همکاران خود را از خالی بستن‎های آنها تفکیک کنند! همین نیاز باعث شده نفوذگری با نام مستعار S0lar اقدام به راه‎اندازی سایتی برای رتبه‎بندی همکاران نفوذگر خود کند.

نفوذگران می‎توانند با ثبت نام در سایت RankMyHack.com و ارائه مدرک دال بر نفوذ، درخواست رتبه‎بندی خود را بکنند.
براساس روش نفوذ و سایت مورد حمله، امتیازات مختلفی به فرد نفوذگر تعلق می‎گیرد. حمله و نفوذ به سایت‎های دولتی، نظامی و دانشگاهی از امتیاز ویژه نیز برخوردارند.

هر یک از اعضای این سایت یک شماره منحصر به فرد دارند. در هنگام حمله و نفوذ به یک سایت، نفوذگر باید این شماره ویژه خود را در سایت به عنوان مدرک قرار دهد. سپس وی به سایت رتبه‎بندی RankMyHack.com مراجعه کرده و نام سایت نفوذ شده را به نام خود ثبت می‎کند تا توسط گردانندگان این سایت آن سایت کنترل شده و در صورت تأیید، امتیاز دریافت کند.

حتی اعضای این سایت می‎توانند یکدیگر را به مبارزه بطلبند و با یکدیگر دوئل کنند. هر کسی بتواند در یک مدت زمان تعیین شده، به سایت‎های بیشتری نفوذ کند، برنده مبازره شده و همه امتیازات به او تعلق می گیرد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *