عرضه Sophos Firewall OS v19

در چند سال اخیر حوزه شبکه‌ به‌طور قابل‌توجهی متحول شده است؛ کاربران بیشتری از راه دور کار می‌کنند، شبکه‌ها بیشتر از نوع توزیع-شده‌ هستند و استفاده از برنامه‌ها و سرویس‌های ابری به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است.

شرکت سوفوس  (.Sophos, Ltd) نسخه جدید  Sophos Firewall OS v19 را منتشر کرده است. در نسخه جدید SFOS v19 قابلیت‌هایی همچون VPN، SD-WAN و شبکه‌ به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده است و سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا به راحتی به اهداف مورد نظر خود در شبکه سازمانی دست یابند و در عین حال مدیریت روزانه شبکه را نیز آسان‌تر می‌کند.

 

ویژگی‌های برجسته Sophos Firewall OS v19

  • Xstream SD-WAN

با استفاده از پردازنده‌های Xstream Flow و بهره‌مندی از عملکرد قدرتمند آنها در تمام دستگاه‌های سری XGS، ترافیک IPsec را در مسیر FastPath قرار می‌دهد که در نتیجه عملکرد VPN تا 5 برابر افزایش می‌یابد.

  • Performance-based link selection

امکان جدید در تقسیم بار خطوط اینترنت، تضمین می‌کند که مهمترین ترافیک شما از طریق بهترین خط اینترنت شما هدایت می‌شود. اکنون انتخاب بهترین خط اینترنت بر اساس میزان Delay ،Jitter و Packet Loss انجام می‌شود.

  • Zero-impact transition

جابجایی نامحسوس خط در میان خطوط WAN موجب می‌شود برنامه‌های کاربردی مورد استفاده توسط کاربران تحت تأثیر قطع یا اختلال ISP قرار نگیرند.

  • SD-WAN central orchestration

تنظیمات مرکزی SD-WAN در بخش مدیریتی Central Sophos این قابلیت را می‌دهد که شبکه‌های پیچیده site-to-site VPN تنها با چند کلیک و به آسانی راه‌اندازی شوند.

  • VPN enhancements

بهینه‌سازی‌های VPN در نسخه جدید، مدیریت اتصالات VPN از نوع Remote Access وsite-to-site  را بسیار آسان می‌کند.

  • New Search options

قابلیت‌های جدیدی در بخش جستجو ایجاد شده تا به سرعت و با دقت، همان چیزی را که به دنبال آن هستید، پیدا کنید.

 

نحوه دریافت نسخه جدید Sophos Firewall OS v19

 

طبق معمول، این بروزرسانی برای تمام مشتریان دستگاه‌های فایروال سوفوس که دارای لیسانس معتبر هستند، هیچ هزینه‌ای ندارد و توصیه می‌شود بر روی همه دستگاه‌های فایروال سازگار‌ اعمال شود، زیرا نه تنها دارای قابلیت‌های جدید است، بلکه حاوی اصلاحات امنیتی مهمی نیز می‌باشد.

می‌توان آخرین نسخه ثابت افزار (SFOS v19) را به صورت دستی از Licensing Portal دریافت نمود و و در هر زمان که مایل بودید دستگاه خود را بروزرسانی کنید. در غیر این صورت، به تدریج طی هفته‌های آینده این نسخه جدید بطور خودکار بر روی تمام دستگاه‌ها توزیع خواهد شد. زمانی که نسخه جدید SFOS در دسترس باشد، یک اعلان در دستگاه فایروال یا کنسول مدیریت مرکزی Sophos ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا زمان‌ انجام بروزرسانی را به دلخواه تنظیم کنید.

نسخه جدید Sophos Firewall OS v19 بطور مستقیم از نسخه‌های v17.5 MR14 و بالاتر، نسخه v18.0 MR3 و بالاتر و تمامی نسخه‌های  v18.5 MR3 قابل ارتقا می‌باشد. جزئیات بیشتر در نشانی زیر قایل دریافت و مطالعه می‌باشد.

https://docs.sophos.com/releasenotes/output/en-us/nsg/sf_190_rn.html

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *