اخبار نمایشگاه جیتکس (Gitex 2010)

نمایشگاه جیتکس دوبی از 25 تا 29 مهرماه برگزار خواهد شد. امسال شرکت Astaro آلمان در این نمایشگاه حضور داشته و آخرین محصولات امنیتی خود را عرضه خواهد کرد. شرکت مهندسی شبکه گستر نیز به عنوان نماینده رسمی Astaro در ایران در کنار دیگر نمایندگان خاورمیانه در غرفه Astaro آماده ملاقات و گفتگو با بازدیدکنندگان هموطن ایرانی خواهد بود.

محصـولات جـدیـد Astaro در زمینـه امنیت شبـکه هـای بـی سـیـم (Wireless Security)، امنـیـت سـرورهـا و نـرم افزارهای تحت وب (Web Application Security) و امنیت آسان و کم هزینه شعب و دفاتر کوچک استانی (Remote Office Security) ارائه خواهند شد.

همچنین برای اولین بار، تجهیزات Access Point برای شبکه های بی سیم توسط شرکت Astaro به بازار عرضه می شود که به همراه امکانات “امنیت شبکه های بی سیم”، راه حل آسانی را برای مدیریت یک شبکه بی سیم امن و مطمئن فراهم می آورند.
بعلاوه نسخه جدید سیستم عامل Astaro که بر روی کلیه سخت افزارهای امنیتی Astaro Security Gateways  بکار گرفته می شود، در نمایشگاه جیتکس در دید و دسترس بازدیدکنندگان خواهد بود تا صفحه رابط (Interface) و امکانات جدید آن را امتحان کنند. نسخه جدید 8.X سازگاری کامل با IPv6 دارد.

در زمـان بـرگزاری نمایشگاه جیتکس، شرکت مهندسی شبکه گستر با همکاری شرکت Astaro، دو مسابقه عکاسی برای بازدیدکنندگان ایرانی ترتیب داده است. به برندگان این دو مسابقه، سکه های بهار آزادی هدیه خواهد شد.
در مسابقه اول، هموطنان ایرانی که از نمایشگاه جیتکس دوبی بازدید می کنند، با مراجعه به غرفه شرکت Astaro و ضمن بازدید از این غرفه و آشنایی با محصولات امنیتی Astaro، فقط باید یک عکس از خود و یـا همـراهـان خـود در غـرفه Astaro گرفته و از طـریـق سـایت شبـکه گستـر (shabakeh.net) ارسال کنند. به قید قرعه، به سه نفر از ارسال کنندگان عکس، هر نفر یک سکه نیم بهار آزادی هدیه خواهد شد.
در مسابقه دوم، از همه هموطنان ایرانی می خواهیم تا شـادتـریـن، جـالب ترین، عجیب ترین، غم انگیزترین، تأسف بارترین، امیدوارکننده ترین و … عکس را از نمـایشگاه جیتکس امسـال گـرفتـه و برای ما ارسال کنند. در این مسابقه، بر اساس رأی بـازدیدکنندگان از سایت شبکه گستر، به دو نفر از ارسال کنندگان بهترین عکس ها، هر نفر یک سکه نیم بهار آزادی هدیه خواهد شد.

تمام عکس های ارسالی بر روی سایت شبکه گستر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و بازدیدکنندگان از سایت  می تـواننـد نظر و رای خود را درباره هر عکس اعلام کنند. طی روزهای آینده، جزئیات بیشتر و نحوه اجرای دقیق این دو مسابقه بر روی سایت شبکه گستر ارائه خواهد شد.

در نمایشگاه جیتکس امسال، شرکت Astaro در سالن Zabeel Hall غرفه ZL-B2 مستقر خواهد بود. علاقمندان به برگزاری جلسه حضوری و گفتگو با مدیران شرکت Astaro می توانند با هماهنگی قبلی با شرکت شبکه گستر از طریق نشانی info@shabakeh.net وقت ملاقاتی را در ایام برگزاری نمایشگاه جیتکس تعیین نمایند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *