Windows 11 و سازگاری محصولات McAfee Enterprise و Bitdefender

بر طبق اعلام قبلی شرکت Microsoft، سیستم عامل Windows 11 حدود دو هفته دیگر رسما به‌صورت عمومی عرضه می‌شود.

بر اساس توصیه نامه شرکت McAfee Enterprise محصولات McAfee Agent و McAfee Endpoint Security به ترتیب از نسخه 5.7.4 و September 2021 Update با این سیستم عامل جدید سازگار خواهند بود. در خصوص سازگاری سایر محصولات McAfee Enterprise با Windows 11 مطالعه راهنمای فنی زیر توصیه می‌شود:

https://kc.mcafee.com/corporate/index?page=content&id=KB94901

ضمن اینکه محصولات McAfee Agent و McAfee Endpoint Security به ترتیب از نسخه 5.7.3 و June 2021 Update با سیستم عامل Windows Server 2022 که حدود دو ماه از عرضه رسمی آن می‌گذرد سازگار شده‌اند. جزییات کامل در خصوص سازگاری محصولات McAfee Enterprise با Windows Server 2022 در راهنمای فنی زیر قابل مطالعه است:

https://kc.mcafee.com/corporate/index?page=content&id=KB94790

مشترکین محصولات سازمانی Bitdefender در ایران نیز آگاه باشند که نسخه 7.2.2.92 نرم‌افزار Bitdefender Endpoint Security Tools و نسخ بعد از آن با Windows 11 و Windows Server 2022 سازگار اعلام شده است.

همچنین بر طبق اعلام شرکت McAfee Enterprise، از اکتبر 2021. برخی امضاهای شناسایی تهدیدات مبتنی بر Exploit از ماژول ENS Exploit Prevention و محصول Host IPS حذف خواهد شد. امضاهای مذکور مربوط به شناسایی آن دسته کدهای Exploit است که تنها سیستم‌های عامل از رده خارج XP ،Vista و Server 2003 از آنها متأثر می‌شوند. جزییات بیشتر و فهرست امضاهای مذکور در مقاله فنی زیر قابل دسترس است:

https://kc.mcafee.com/corporate/index?page=content&id=KB94952

لازم به ذکر است که در دی ماه 1398، پشتیبانی Microsoft از سیستم‌های عامل Windows 7 و Windows Server 2008/2008 R2 و عرضه عمومی اصلاحیه‌های امنیتی برای آنها توسط این شرکت پایان یافت. لذا به تمامی راهبرانی که همچنان از این سیستم های عامل از رده خارج استفاده می‌کنند توصیه اکید می‌شود که در اسرع وقت اقدام به ارتقای دستگاه‌های با Windows 7 و Windows Server 2008 R2 خود به نسخ جدیدتر و قابل پشتیبانی کنند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *