مک‌آفی؛ فراتر از انتظار، با نگاه به آینده

شرکت مک‌آفی گزارش مالی سه‌ماهه اول سال جاری میلادی خود را منتشر کرد. آمار عملکرد این شرکت فراتر از انتظار تحلیلگران بازار مالی بوده است.

درآمد کل شرکت مک‌آفی در سه ماهه اول سال 2021 حدود 13% و درآمد بخش خانگی حدود 25% نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است. درآمد کل این دوره سه‌ماهه بالغ بر 773 میلیون دلار بوده که 44 سنت از دلار آمریکا سود برای هر سهم این شرکت به همراه داشته است.

این در حالی است که چند هفته قبل، شرکت مک‌آفی محصولات و خدمات سازمانی خود را بطور نقدی به ارزش 4 میلیارد دلار به شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی STG و(Symphony Technology Group) فروخت. مراحل اداری و کسب تاییدیه‌های لازم از مراجع قانونی برای این معامله تا پایان سال جاری تکمیل خواهد گردید. با تکمیل این نقل و انتقال، شرکت مک‌آفی بر روی محصولات خانگی تمرکز خواهد کرد و طی یک دوره انتقالی، شرکت STG عهده‌دار محصولات بخش سازمانی خواهد شد.

شرکت STG در حوزه نرم‌افزار، داده‌ها و تحلیل داده سرمایه‌گذاری و فعالیت می‌کند. شرکت‌هایی نظیر RSA Security،وFirst Advantage،وEvidera و … از زیرمجموعه‌های شرکت STG است. با در اختیار گرفتن کارشناسان و متخصصین شرکت مک‌آفی، مدیریت شرکت STG تعهد و پایبندی خود را به استمرار و توسعه کسب و کار بخش سازمانی مک‌آفی اعلام نموده است.

همانگونه که در بیش از یک دهه گذشته، چند نوبت شاهد تغییر نام و تغییر مالکیت و مدیریت شرکت مک‌آفی بوده‌ایم که نتیجه آن همواره بهبود و بهینه‌سازی محصولات و خدمات بوده، بدون تردید این بار نیز با تمرکز و تخصص خاصی که شرکت‌های سرمایه‌گذاری نظیر STG به ارمغان می‌آورند، باید در انتظار نسل جدیدی از محصولات و خدمات در حوزه امنیت فناوری اطلاعات باشیم.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *