محصولات بیت دیفندر؛ رایگان برای مراکز بهداشتی و درمانی

به منظور حمایت و همراهی با فعالان حوزه سلامت در مبارزه با ویروس کرونا، شرکت بیت‌دیفندر اقدام به عرضه رایگان کلیه محصولات سازمانی خود به مراکز و موسسات بهداشتی و درمانی در سراسر جهان و از جمله در ایران نموده است.

تمام مراکز و موسسات بهداشت و درمان در هر اندازه‌ای، از یک درمانگاه کمک‌های اولیه تا تمام بیمارستان‌های علوم پزشکی، می‌توانند به مدت شش ماه، بدون محدودیت تعداد کاربر، بطور رایگان، هر یک از محصولات ضدویروس و دیگر محصولات سازمانی بیت‌دیفندر را انتخاب کرده و آنرا در شبکه سازمانی خود بکار گیرند.

در پایان دوره شش ماهه، بر اساس وضعیت مقابله با ویروس کرونا و شرایط مراکز درمانی، این طرح قابل تمدید تا یکسال خواهد بود.

مراکز و موسسات بهداشتی و درمانی که از محصولات ضدویروس دیگری بغیر از بیت‌دیفندر استفاده می کنند، با استفاده از این طرح، از خدمات نصب و راه اندازی رایگان محصولات بیت دیفندر نیز برخوردار خواهند بود.

مراکز و موسسات بهداشتی و درمانی که در حال حاضر از محصولات بیت‌دیفندر استفاده می کنند نیز می توانند از برخی مزایای این طرح برخوردار شوند.

با توجه به اینکه هدف اصلی از اجرای این طرح، حمایت از نیروهای خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا است، مراکز و موسسات فعال در حوزه سلامت که مستقیماً خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌کنند، مشمول طرح رایگان محصولات بیت‌دیفندر خواهند بود. لذا این طرح شامل ادارات و بخش‌های ستادی حوزه سلامت نمی‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این طرح، می‌توانید با دفتر فروش شرکت مهندسی شبکه گستر 42052-021 تماس حاصل نموده و یا فرم اطلاعات اولیه را در اینجا تکمیل کنید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی گردد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *