ایستاده در کنار هم در مبارزه با ویروس کرونا

این روزها در نبرد با ویروس کرونا هستیم. نبردی که با تصمیمات به موقع، اقدامات پیشگیرانه و صبر و بردباری، پیروز خواهیم شد.

در شبکه گستر، اولویت سلامت همکاران و مشتریان و همچنین تضمین خدمات‌دهی بدون وقفه و اختلال است و ما قدم‌های لازم و ممکن را در این راه برداشته‌ایم.

شیوع ویروس کرونا در فکر همه ما و در همه خبرها است. شبکه گستر نیز از نزدیک شرایط جاری و تغییرات کسب و کار را دنبال می‌کند تا همچنان پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد.

  • با کاهش تعداد همکاران حاضر در محل شرکت، ضمن همراهی با طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی، احتمال ابتلای همکاران به ویروس کرونا را کاهش داده‌ایم
  • امکانات دور کاری را برای اکثریت همکاران شبکه گستر فراهم آورده‌ایم تا همچنان آماده خدمات‌دهی باشیم
  • شما مشتریان گرامی همچنان می‌توانید از طریق خطوط تلفن پنج رقمی 42052-021 و سامانه 24 ساعته خدمات پس از فروش و پشتیبانی shabakeh.net با شبکه گستر در تماس باشید

در وضعیت کنونی استفاده از خدمات اینترنتی و سرویس‌های از راه دور، مناسب‌ترین و ایمن‌ترین راههای تماس و خدمات‌دهی هستند. لذا تا بهبود وضعیت و رفع محدودیت‌های وضع شده، تمام قرارهای نصب، رفع اشکال، ارتقاء و … به صورت ارتباط از راه دور (Remote) توسط کارشناسان شبکه گستر انجام خواهد گرفت.

شرکت‌های بین‌المللی McAfee، Bitdefender و Sophos نیز هر یک با انتشار اطلاعیه‌ای از تمهیداتی که در شرایط حاضر برای استمرار و پایداری محصولات و خدمات خود بکار گرفته‌اند، اطمینان خاطر داده اند.

در صورت داشتن شرایط و یا نیاز خاص، لطفا با ما مطرح کنید. بدون تردید، درخواست شما را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

هر چند که ایام سختی را می گذرانیم ولی

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دائماً یکسان نباشد حال دوران غم مخور

این پیام را می توانید در قالب نامه رسمی از طرف مدیرعامل شبکه گستر از اینجا دریافت کنید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

2 پاسخ

  1. فایل های من توسط باج افزار قفل شده و تمام فایل ها با پسوند btos باز نمیشه راه حلی برای این هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *