نسخ جدید مک‌آفی در بهمن ماه

در ماهی که گذشت، شرکت مک‌آفی، نسخه 10.7 February Update نرم‌افزار McAfee Endpoint Security را منتشر کرد. نسخه جدید ضمن رفع اشکالات شناسایی‌شده در نسخ قبلی، میزان استفاده از منابع حافظه را نیز بهبود می‌بخشد. McAfee Endpoint Security 10.7 February Update با نگارش 20H1، (شماره ساخت 19025) سیستم‌های عامل مایکروسافت که در نیمه اول سال میلادی جاری نسخه پایدار آنها عرضه می‌شوند سازگار خواهد بود. مک‌آفی، درجه اهمیت نصب این نسخه را Mandatory (الزامی) اعلام کرده است.

همچنین این شرکت در بهمن ماه، اقدام به عرضه نسخه 5.2.0 نرم افزار McAfee File and Removable Media Protection کرد. این محصول امکان رمزگذاری خودکار فایل‌ها و پوشه‌های ذخیره شده بر روی کامپیوترها، سرورهای فایل، سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage)، ایمیل‌ها و رسانه‌های جداشدنی (Removable Media) نظیر USB Flash و CD/DVD و همچنین فایل‌های موسوم به ISO را بر اساس سیاست‌های سازمان فراهم می‌کند. در نسخه جدید، از اصالت‌سنجی موسوم به Single Sign-on از طریق کارت هوشمند (Smart Card) در سیستم‌های عامل Windows پشتیبانی می‌شود.

مک‌آفی در 22 بهمن ماه نسخه 4.8.1 نگارش Agentless نرم‌افزار McAfee MOVE AntiVirus را ارائه کرد. ضمن سازگاری با نسخ جدید محصولات وی‌ام‌ور، پوشه اشتراکی حاوی فایل‌های قرنطینه‌شده، تنها مبتنی بر نسخ 2 و 3 پودمان SMB بوده و دیگر از نسخه 1 این پودمان که از لحاظ امنیتی به آن ایرادات فراوانی وارد است پشتیبانی نخواهد شد.

مشترکین راهکارهای سازمانی مک‌آفی در ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه گستر به نشانی my.shabakeh.net نسبت به دریافت و توزیع آخرین نسخ محصولات اقدام کنند. گروه پشتیبانی شرکت مهندسی شبکه گستر نیز همواره آماده پاسخگویی و رسیدگی به هر گونه سئوال و درخواست مطرح شده از سوی مشترکین می‌باشد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *