اصلاحیه های امنیتی مایکروسافت برای ماه جولای

روز سه‎شنبه، 21 تیرماه، طبق برنامه ماهانه، شرکت مایکروسافت اقدام به انتشار اصلاحیه‎های امنیتی جدید برای ماه میلادی جولای کرد. این ماه، چهار اصلاحیه منتشر شده که فقط یک اصلاحیه دارای درجه اهمیت حیاتی (Critical) است و سه اصلاحیه دیگر، فقط درجه اهمیت مهم (Important) دارند. این چهار اصلاحیه در مجموع 22 نقطه ضعف را در سیستم‎های عامل Windows و نرم‎افزار Visio اصلاح و ترمیم می‎کند.

اصلاحیه حیاتی شماره MS11-053 نقطه ضعفی را در بخش Windows Bluetooth Stack برطرف می‎کند. در صورت ارسال یک بسته اطلاعاتی (Packet) مخرب و دستکاری شده به کامپیوتر آسیب پذیر، می‎توان از این نقطه ضعف سوءاستفاده کرده و کنترل کامپیوتر را در اختیار گرفت.

دو اصلاحیه MS11-054 و MS11-056 تعداد عمده‎ای از نقاط ضعف این ماه را در خود جای داده‎اند. اصلاحیه MS11-054 چندین نقطه ضعف را در بخش Kernel سیستم عامل Windows برطرف می‎کند. اصلاحیه MS11-056 نیز نقاط ضعفی را در بخش Windows Client/Server Runtime Sub-system ترمیم می‎کند. اصلاحیه MS11-055 نیز به تنهایی یک نقطه ضعف را در نرم‎افزار Visio نسخه 2003 با مجموعه به روز رسانی SP3 اصلاح می کند.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *