اصلاحیه های امنیتی مایکروسافت برای ماه میلادی ژوئن

روز سه شنبه 18 خرداد ماه شرکت مایکروسافت اصلاحیه های امنیتی ماهانه خود را برای ماه میلادی ژوئن منتشر کرد. در مجموع 10 اصلاحیه امنیتی برای رفع 34 نقطه ضعف منتشر شده است.

تاکنون، این تعداد اصلاحیه، بزرگترین مجموعه اصلاحیه های ماهانه در سال جاری بوده است. این 10 اصلاحیه امنیتی از شماره MS10-032 تا شماره MS10-041 نقاط ضعف مختلفی در نرم افزارهای Office، مرورگر IE و سیستم های عامل Windows برطرف می کند. در بین این اصلاحیه ها، 6 اصلاحیه دارای درجه اهمیت “حیاتی”، 2 اصلاحیه “مهم” و دو اصلاحیه نیز دارای درجه اهمیت “متوسط” هستند.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان امنیتی، اصلاحیه MS10-032 که نقطه ضعف مهمی را در نحوه پردازش فونت های نوع Truetype برطرف می کند، از مابقی اصلاحیه های این ماه، اهمیت بیشتری دارد.
در مقابل، طبق اعلام شرکت مایکروسافت، سه اصلاحیه دیگر دارای اهمیت بوده و باید در اولویت رسیدگی قرار گیرند. ابتدا اصلاحیه شماره MS10-033 که نقاط ضعفی را در فایل های Quartz.dll و Asycfilt.dll بر روی همه سیستم های عامل Windows برطرف می کند، دوم، اصلاحیه MS10-035 که نقاط ضعف موجود در مرورگر IE را ترمیم می کند و سومین اصلاحیه مهم، اصلاحیه شماره MS10-034 است که مانع فعالیت برخی برنامه های Active X که قابل سوءاستفاده هستند، می شود.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *