فناوری هوش مصنوعی Deep Learning در فایروال‌های سوفوس

فناوری Deep Learning

اکثر محصولات امنیتی موجود، تنها قادر به واکنش به تهدیدات شناخته شده هستند؛ این در حالی است که بر اساس آمار ارائه شده از سوی سوفوس، در هر روز بیش از 400 هزار نمونه بدافزار جدید به دست آزمایشگاه این شرکت می‌رسد. بدیهی است که که با رشد پیوسته تعداد تهدیدات امنیتی و افزایش پیچیدگی آنها، عملاً راه‌حل‌های موجود در تامین امنیت کامل سیستم‌ها و شبکه سازمان‌ها در برابر تهدیدات سایبری هر روز ناتوان‌تر از قبل می‌شوند.

Deep Learning، فناوری پیشرفته یادگیری ماشینی است که همانند مغز انسان عمل کرده و رویکرد جدیدی را نسبت به امنیت نقاط پایانی فراهم می‌کند. محصول InterceptX شرکت سوفوس پرچمدار این رویکرد است. با استفاده از این فناوری، InterceptX قادر است امنیت نقاط پایانی را از حالت واکنشی به سطح بالاتر پیشگیری ارتقا دهد.

هوش مصنوعی مورد استفاده در محصول InterceptX سوفوس قابلیت تشخیص بدافزارهای شناخته شده و ناشناخته را بدون نیاز به فرمول شناسایی (Signature) ارائه می‌دهد. فناوری Deep Learning محصول InterceptX سوفوس را نسبت به محصولات ضدبدافزار متداول در سطح بالاتری از هوشمندی و کارایی قرار داده است.

 

محصول Sophos Sandstorm

سوفوس با استفاده از فناوری‌های موثری مانند تحلیل رفتاری JavaScript، پیشتاز صنعت امنیت در مبارزه با بدافزارهای پیشرفته است. Sophos Sandstorm راه‌حلی برای مقابله با بدافزارهای موسوم به روز صفر (Zero-day) و حفاظت در برابر تهدیدات پیشرفته است که محصولات امنیتی سوفوس را تکمیل می‌کند. این راه‌حل با سرعت و دقت بالا و با استفاده از نسل جدید فناوری قدرتمند Cloud Sandbox، تهدیدات پنهان از دید سایر ابزارها را شناسایی و مسدود می‌کند.

اخیرا شرکت سوفوس علاوه بر محصول InterceptX، سرویس Sandstorm خود را نیز مجهز به فناوری هوش مصنوعی Deep Learning کرده است. این سرویس بصورت یک امکان امنیتی انتخابی تحت عنوان Sandstorm Subscription در محصولات Sophos SG UTM و Sophos XG Firewall قابل استفاده می‌باشد.

 

فناوری Deep Learning در فایروال‌های سوفوس

با استفاده از امکان امنیتی Sandstorm در محصولات Sophos SG UTM و یا Sophos XG Firewall، فناوری هوش مصنوعی Deep Learning، برای مقابله با انواع تهدیدات امنیتی شناخته شده و روز صفر در اختیار شماست. با ترکیب این قابلیت با امکاناتی همچون Web Protection و Email Protection، فایروال شما مجهز به فناوری پیشرفته و منحصربه‌فرد هوش مصنوعی Deep Learning برای مقابله موثر با تهدیدات امنیتی مبتنی بر وب و ایمیل خواهد بود.

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *