محصولات Bitdefender و آسیب‌پذیری‌‌های Meltdown و Spectre

در پی انتشار جزئیات دو ضعف امنیتی با نام‌های Meltdown و Spectre، سازندگان سیستم عامل از جمله Microsoft و Linux و عرضه‌کنندگان بسترهای مجازی‌سازی همچون VMware و Citrix در حال ارائه اصلاحیه‌هایی برای ترمیم این آسیب‌پذیری‌ها در محصولات خود هستند.

این ضعف‌های امنیتی، مهاجم را قادر به سرقت داده‌های حساسی می‌کنند که توسط CPU در حال پردازش شدن هستند.

شرکت Bitdefender نیز بطور مستمر در حال رصد اصلاحیه‌های عرضه شده توسط سازندگان سیستم عامل و بسترهای مجازی‌سازی و ارائه نسخه‌هایی به‌روز و سازگار با آنها می‌باشد.

بر طبق اعلام Bitdefender، نسخه‌های عرضه شده زیر با سیستم‌های Windows و Mac سازگار گزارش شده‌اند:

  • GravityZone Endpoint Security for Windows – Version 6.2.28.973
  • Endpoint Security by Bitdefender Version 5.3.34.489
  • GravityZone Endpoint Security for Mac – Version 4.0.0.177215

این شرکت نسخه 6.2.28.973 نرم‌افزارBitdefender Endpoint Security Tools for Windows را نیز برای بسترهای مجازی‌سازی که بصورت Multi-Platform پیاده‌سازی شده عرضه کرده است.

همچنین مطالعه این لینک به مشترکین راهکار GravityZone for Virtualized Environments در بسترهای NSX Guest Introspection Integrated توصیه شده است.

مشترکین محصولات سازمانی Bitdefender می‌توانند با مراجعه به مسیر زیر در کنسول مدیریتی Bitdefender GravityZone نسبت به دریافت و توزیع نسخه‌های مذکور اقدام کنند:

  • Configuration | Update | Components

بررسی در خصوص سازگاری و به‌روزرسانی محصولات دیگر این شرکت همچنان در جریان بوده و توضیحات تکمیلی در این لینک و متعاقباً در این خبر منعکس خواهد شد.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *